Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen - ALLMENNFAG - Hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Jeg kom opp i 3BI. Er forsåvidt greit, men da kommer jeg sannsynligvis ikke opp i det i muntlig, og det hadde vært veldig greit. De andre alternativene var 3FY, 3KJ og 3MX. Hadde håpet på matte, vil ikke opp i muntlig matte nemlig.

 

Nå håper jeg på fysikk eller norsk på muntligeksamen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEG KOM OPP I MATTE!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA  :w00t:  :dribble:  :dribble:

Hva er så bra med det?

Bare fordi du ikke liker matte betyr ikke at ingen andre gjør det. Mange her på forumet som liker matte faktisk. Inkludert meg.

Om jeg hadde kommet opp i engelsk, som er et fag jeg liker. Så synes jeg det er bedre å ikke komme opp i det heletatt. Har ingenting med at jeg hater matte (skrev mette først :p ) Ja, jeg er lat. *kjøpe øl* lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg kom opp i 3BI. Er forsåvidt greit, men da kommer jeg sannsynligvis ikke opp i det i muntlig, og det hadde vært veldig greit. De andre alternativene var 3FY, 3KJ og 3MX. Hadde håpet på matte, vil ikke opp i muntlig matte nemlig.

 

Nå håper jeg på fysikk eller norsk på muntligeksamen.

Seriøst? Hvordan har du tid til både 3BI, 3MX, 3KJ og 3FY?

Lenke til kommentar
Seriøst? Hvordan har du tid til både 3BI, 3MX, 3KJ og 3FY?

Det var ikke noe problem egentlig. Hjelper å ikke gjøre lekser. Jeg er blant de heldige som har naturlig "talent" for realfag, og jeg har lest mye illvit og lignende. Biologi har uansett et ganske lett pensum.

Vel, jeg synes nå det høres ganske krevende ut likevel ... Realfagmennesker står det respekt av!

Lenke til kommentar
JEG KOM OPP I MATTE!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA  :w00t:  :dribble:  :dribble:

Hva er så bra med det?

Bare fordi du ikke liker matte betyr ikke at ingen andre gjør det. Mange her på forumet som liker matte faktisk. Inkludert meg.

Om jeg hadde kommet opp i engelsk, som er et fag jeg liker. Så synes jeg det er bedre å ikke komme opp i det heletatt. Har ingenting med at jeg hater matte (skrev mette først :p ) Ja, jeg er lat. *kjøpe øl* lykke til!

Nå går jo jeg på VK1 da, dvs jeg må opp i muntlig eller skriftlig. Skriftlig = matte for meg, noe som er bra pga jeg har aldri fått mindre enn 6 på det. ^_^

Lenke til kommentar

Økonomi her, gitt. Har kommet over den verste kneiken nå, men er mye lettere å se down-sides enn positive sider ved det nå. Var under halve klassen som kom opp, men selvfølgelig var jeg en av dem som gjorde det. Jaja, det er et ganske greit fag i allefall.

Lenke til kommentar

Kom opp i 3KJ. Faen. Faen. Dobbeltfaen.

 

Jeg kan jo ikke kjemi... enda. Får "litt" å lære meg til uka. Har surfa på gode karakterer frem til februar, og etter det har jeg strategisk unngått alt som heter kjemi. Faen, faen, dobbeltfaen, jeg har litt å ta igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...