Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen - ALLMENNFAG - Hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Kom opp i økonomi og informasjonsbehandling.'

 

Bør gå ganske greitt i grunn. Eneste som er litt kjedelig er at det står at vi får spørsmål om forbrukerlover. Jeg hater forbrukerlover! Er så intenst kjedelig. Ellers er faget "lett".

 

Vi var 11 av 32 som kom opp i eksamen (av dei som går allmenn GK).

Selvølgelig var jeg en av de 11 :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom opp i matte, for 4. gang på rad...

 

Matte skriftlig 10. klasse, 1. klasse og nå 2MX, og matte muntlig 10. klasse.

 

Hvis jeg kommer opp i matte neste år også, skal jeg gi rektor en skikkelig skyllebøtte, tenk å behandle folk sånn! (skal legges til at jeg får 6 i matte, og dermed ikke har mulighet til annet enn å forsvare den på eksamen. Hadde jeg kommet opp i et femmerfag isteden, hadde jeg hatt teoretiske muligheter til å forbedre meg) Men skolens rykte og statistikken til Kristin Clemet er viktigere enn at vi som elever skal bli fornøyde og ha mulighet til å bruke eksamen til noe positivt...

 

JEG HATER SKOLEN MIN!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kom opp i engelsk. Hadde egentlig lyst på matte, men engelsk er greit det og. Får vite muntlig om 8 dager. That's the tricky shit.

 

Det er greit å gå VK2 og faktisk vite at man uansett kommer opp i to eksamen, sett bort i fra de obligatoriske norskdagene. På GK og VK1 var det et rent helvete å sitte å vente på skjebnen.

Lenke til kommentar
Det er greit å gå VK2 og faktisk vite at man uansett kommer opp i to eksamen, sett bort i fra de obligatoriske norskdagene. På GK og VK1 var det et rent helvete å sitte å vente på skjebnen.

You said it, det var et helvete å vente til klokken ble halv 3 og vi fikk vite om vi kom opp i skriftlig, eller om vi måtte ha muntlig (fransk). Heldigvis gikk det som det gikk, og fredag i 2-tiden vil jeg være ferdig med fransk forever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har hørt at man ikke får vitnemålet om man ikke har vært oppe i minst ett av studieretningsfagene. Er dette sant? Vet at det er slik på allmenn, men går selv påbygg.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man ikke får vitnemålet om man ikke har vært oppe i minst ett av studieretningsfagene. Er dette sant? Vet at det er slik på allmenn, men går selv påbygg.

Det hørtes merkelig ut. :dontgetit: Altså, de som da er uheldige og ikke blir trukket ut i ett av studieretningsfagene sine, kan glemme å få vitnemål? Nei det kan ikke stemme. Har du hørt det fra en sikker kilde? (Dvs. lærere o.l.)

Lenke til kommentar

Ble ferdig tidlig med 2MX, gitt. :hmm:

 

Men hva fikk dere andre på den integrasjonsoppgava på oppgave 1? Altså 1) d) II eller noe slikt.

Jeg fikk 4,5, men fikk noe annet da jeg lot kalkulatoren løse den...

 

 

Edit: Skrev derivasjon istedenfor integrasjon.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...