Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen - ALLMENNFAG - Hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnkurs, Melhus VGS. Kom ikke opp i noe!

 

Ingen i noen av de to parallellklassene (ca. 50 elever) kom opp i noe skriftlig, noe som bør bety at en god del elever slipper å komme opp til noen eksamen i det hele tatt ... Jeg kan bli en av dem.

Lenke til kommentar

Kom opp i 2MX, STYGT! Hadde ikke noe lyst til det, har jobba skikkelig dårlig med det i år. Har gått ned fra fem til fire og vet ikke om jeg klarer å holde den på eksamen. Og reglene de innførte ifjor sier jo at man kan få om noe som ikke er pensum, bare det står om det på forberedelsesarket. Jessda..

 

Kill me, kill me now. Hvorfor har jeg ikke engelsk i år :p

 

Ville skikkelig opp i tysk eller bedøk, det er de enkleste fagene og jeg ville nok ha klart femmer..

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i 3BI, altså Biologi :D er kjempefornøyd med det, og satser mot 4 til 5ern. Kunne ha kommet opp i: 3BI, 3KJ og 2ENG, er så utrolig glad jeg ikke kom opp i 3KJ, som jeg får 1 i standpunkt i, i år :p

 

Muntlig blir trekt om 10 dager, da står det mellom Historie, Norsk, religion, biologi, kjemi og engelsk. Håper bio, historie eller engelsk.

Lenke til kommentar

Matematikk 1MX :thumbdown:

Var SÅ glad for å være ferdig med den siste prøva i mx i år på onsdag!

 

Noe feiring av det kunne jeg visst bare gi faen i ja!

 

Jeg var en av de 15 "heldige" fra AA GK som kom opp. (120 elever i alt på AA GK)

Lenke til kommentar
er så utrolig glad jeg ikke kom opp i 3KJ, som jeg får 1 i standpunkt i, i år :p

Da blir det vel ikke noe vitnemål på deg før du har fått retta opp 1'eren? :hmm: Ikke for å være gledesdreper altså, men er det ikke slik det fungerer?

Er ikke sikkert jeg får det, men rimelig sikker. Uansett skal jeg ha friår, så da blir det vel privatisteksamen til høsten. EZ NP.

Lenke til kommentar
Kom opp i 2MX, STYGT! Hadde ikke noe lyst til det, har jobba skikkelig dårlig med det i år. Har gått ned fra fem til fire og vet ikke om jeg klarer å holde den på eksamen. Og reglene de innførte ifjor sier jo at man kan få om noe som ikke er pensum, bare det står om det på forberedelsesarket. Jessda..

 

Kill me, kill me now. Hvorfor har jeg ikke engelsk i år :p

 

Ville skikkelig opp i tysk eller bedøk, det er de enkleste fagene og jeg ville nok ha klart femmer..

Kom også opp i 2 MX. Eneste faget jeg regnet det som nesten sikkert at jeg ikke kom opp i, da alle de andre faglærerne sa at vi helt sikkert ville komme opp i deres fag. Har ikke jobbet med faget i det hele tatt i år, og styrtet i karakter. Kommer nesten ikke til å ha en sjans på eksamen :cry:

:hmm:

Lurer på om det er gjennomførbart å få en annen til å ta eksamen for meg? Det er jo bare gamle folk som ikke kjenner noen av elevene som sitter vakt. Heh, tror jeg faktisk hadde betalt bortimot 2000 spenn for å få en som er pro i matte til å ta den for meg. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...