Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Men er det gøy med drone? Føler det ikke er gøy uten at man har kamera og FPV. Har flydd helikopter, men kan det sammenlignes?

 

Noen som veit om rc butikker i bergen utenom smallsize?

Teknisk Hobby, ligger siden ved Mcdonald på torgallmenningen, gå opp gaten der også går du forbi Egon så ligger den der på samme side ca 20meter opp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som erfaring med Hobbyking og pakker som blir sendt med Post Malaysia, som ligger som dispatch pre alert på sporingsnummeret i evigheter? Min siste fikk denne statusen 4. juni, og har ligget med den siden. Er det håp for at den i det heletatt kommer frem?

 

Hobbyking gjør som vanlig ingenting før det har gått 40 dager.

 

Har allerede hatt to pakker av totalt 15 ordrer hos Hobbyking som har forsvunnet. Er klar over at Hobbyking gir penger tilbake/sender ny vare om den ikke kommer. Men er jo snakk om evigheter å vente. :(

Lenke til kommentar

Jeg har en pakke som blir sendt med post malaysia det er en liten pakke med 2 lipo, kabler og div ting.

Slik ser status ut for meg, jeg regner med at den har blitt sendt videre når det står (Item posted over the counter)

 

23-Jun-2014 2331 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)

16-Jun-2014 1040 Dispatch Pre-Alert 15/06/2014 In Transit

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar

Noen som erfaring med Hobbyking og pakker som blir sendt med Post Malaysia, som ligger som dispatch pre alert på sporingsnummeret i evigheter? Min siste fikk denne statusen 4. juni, og har ligget med den siden. Er det håp for at den i det heletatt kommer frem?

Hobbyking gjør som vanlig ingenting før det har gått 40 dager.

Har allerede hatt to pakker av totalt 15 ordrer hos Hobbyking som har forsvunnet. Er klar over at Hobbyking gir penger tilbake/sender ny vare om den ikke kommer. Men er jo snakk om evigheter å vente. :(

Får pakker etter 1 uke fra hobbyking.

Men alle mine pakker har verdi under 200kr.

 

Det er ikke på backorder?

 

Er forresten lurest å velge billigst frakt da det er lettere å få pakker med verdi over 200 kr gjennom tollen. fedex har stoppet kompiser sine pakker og bedt om kontoutskrift på prisen de betalte. Aldri opplevd at pakker med billigst frakt bruker lengre enn 2 uker til Norge.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Er forresten lurest å velge billigst frakt da det er lettere å få pakker med verdi over 200 kr gjennom tollen. fedex har stoppet kompiser sine pakker og bedt om kontoutskrift på prisen de betalte. Aldri opplevd at pakker med billigst frakt bruker lengre enn 2 uker til Norge.

 

 

Trur tollerne driter i hvor mye du har betalt i frakt. Det er varens verdi som betyr noe for dem, under eller over 200kr.

 

Jeg fikk en god del LiPo og valgte Fedex, har ennå ikke fått regning på moms etc.

 

EMS frakt er det beste. Kjapt, men dyrere enn vanlig post. Blir levert på døra, er du ikke hjemme så henter du pakken på posten samme dag eller dagen etter. Fortollingsgebyret til posten er inkludert.

 

Jeg fikk en pakke idag som hadde en vareverdi på 50USD, betalte 75kr i moms og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

 

Anbefaler Naze32 over kk2. Har brukt begge, og har nå naze32 i min blackout mini h quad.

 

Naze32acro er billig og flyr som den går på skinner.

Du kan da ikke anbefale noe uten å komme med linker.... :p

 

 

Problemet med linker per nå, er at ca ingen har de på lager, da "alle" skal bygge mini quads.

 

Original selger ifra japan - http://abusemark.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=38 (out of stock)

Hvor jeg kjøpte min siste ifra - http://www.dronematters.com/index.php/power-system/flight-controllers/naze-acro-mini-flight-controller.html

Alternativ - http://www.multirotorsuperstore.com/flight-controllers/acro-naze32.html

Alternativ - http://www.radioc.co.uk/Acro-Naze-32-flight-control-board-p/3009.htm

Men så langt jeg ser, alle out of stock.

Lenke til kommentar

Fikk 3 pakker fra HK idag :)

 

EMS pakke: Bestilt 18/6 og sendt 18/6, kom idag 25/6.

Singpost: Bestil 12/6 og sendt 12-13/6, kom idag.

Post Malaysia: Bestilt 25/5, sendt 26/5 og venter fortsatt..... den skal ha blitt sendt fra malaysia 12/6.

 

Utrolig tregt med Post Malaysia iforhold til SingPost. Får bare vente tolmodig.

 

International (Registered) Air Mail: bestilt 3. juni, ser i sporing at den er sendt fra avsenderland 22.06 ...

 

Tror jeg kommer til å prioritere litt raskere frakt i fremtiden!

Lenke til kommentar

4-8 uker med EMS? 4-8 dager er mer riktig, Har bestilt objektiver, stativer og annet fotoutstyr fra Asia med EMS frakt og det har alltid tatt 4-7 dager.

 

Men husk at fortollingsgebyret er inkludert når man velger EMS. Kjøper man noe med verdi over 200kr og under 1000kr så tar posten 131kr. Varer med en verdi over 1000kr koster 270kr å fortolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...