Gå til innhold

StarWars episode 3


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KCotoure fra skolen skal kle seg opp som Anakin. Jeg selvfoelgelig, er en vanlig stormtrooper. Hurra for Toysaurus som har fullt Star Wars kostyme!

Og ja, skal paa premieren.

 

:w00t:

 

Jeeeeeeeej, bare litt mer enn 24 timer igjen. Jeeeeeeeeej

 

 

Edit:

Maa ikke glemme StevE som Darth Vader.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

snart Starwars 3 nå :)

 

flaks at jeg sjekket biletten min i dag, var sikker på at det var natt til fredag det var :blush:

 

gleder meg til å se hvordan det hele henger sammen :D

 

får nesten se 1 og 2 før jeg ser 3 da

 

Lucas har vel scriptet til 7, 8 og 9, kanskje de kommer etterhvert de også, han sa jo at han skulle gi seg etter 6 også, men fortsatte på 1-3 mange år etter...

Lenke til kommentar
snart Starwars 3 nå :)

 

flaks at jeg sjekket biletten min i dag, var sikker på at det var natt til fredag det var :blush:

 

gleder meg til å se hvordan det hele henger sammen :D

 

får nesten se 1 og 2 før jeg ser 3 da

 

Lucas har vel scriptet til 7, 8 og 9, kanskje de kommer etterhvert de også, han sa jo at han skulle gi seg etter 6 også, men fortsatte på 1-3 mange år etter...

Ja, men det var fordi teknologien plutselig skaut fart i en retning han ikke trodde var mulig den gang han sa det der. Hvis du tar en titt på Bonus-cd'n i Star Wars Trilog-boksen, så sier han klart at det ikke blir mer Star Wars etter "Revenge of the Sith"...

 

Har biletter til Episode 3 fredag klokken 23.00 i Drammen jeg da. Det skal bli religiøst, skal varme opp med Kingdom of Heaven klokken 20.00 først. Hehe!

 

Lord Vader?

Yes Master!

Riiiiiise!!!

Lenke til kommentar
Ja, men det var fordi teknologien plutselig skaut fart i en retning han ikke trodde var mulig den gang han sa det der. Hvis du tar en titt på Bonus-cd'n i Star Wars Trilog-boksen, så sier han klart at det ikke blir mer Star Wars etter "Revenge of the Sith"...

 

Har biletter til Episode 3 fredag klokken 23.00 i Drammen jeg da. Det skal bli religiøst, skal varme opp med Kingdom of Heaven klokken 20.00 først. Hehe!

 

Lord Vader?

Yes Master!

Riiiiiise!!!

skal ta en titt på den bonus-cd`n ;)

 

du har startet å sitere filmen ser jeg, litt tidlig men :p

 

dette er vel ett av årets største høydepunkter, gleder meg som en liten dritt-unge til filmen starter i natt, at jeg blir trøtt kl. 7 når jeg skal på jobb i morgen kan jeg ikke si jeg gleder meg til, får vel finne ett bortgjemt lite lager ett sted å legge meg...

 

noen som skal på "starwars-maraton" da, vet ikke om det er noen kino`r som har det, men det pleier å være det på noen kino`r rundt om kring i landet..

Lenke til kommentar
Lucas har vel scriptet til 7, 8 og 9, kanskje de kommer etterhvert de også, han sa jo at han skulle gi seg etter 6 også, men fortsatte på 1-3 mange år etter...

Kom ut noen tegnserier i de tider da triologien ble relansert på video, Mørkets imperium het den og omtaler den videre nedkjempingen av Imperiet etter slaget om Yavin, med Luke, Leia og resten av gjengen som hovedpersoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...