Gå til innhold

StarWars episode 3


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg skal komme meg på premiere jeg også, ser ut som om det fremdeles er nesten 300 biletter igjen :p. lurer bare på hvordan jeg skal komme meg hjem etterpå :hmm:. fikk visst lov til å sove hos ei i klassen, som ikke bor så langt unna, sammen med en annen kamerat i klassen. får se.

Lenke til kommentar
Har aldri sett det helt store i StarWars og kommer neppe til å gjøre det..

Kanskje fordi du er en jævlig kjedelig fyr som ikke har en like stor beundring over en så stor, morsom og fantasifull verden som Star Wars kan by på.

 

Vis du ikke har noe positivt og si - LIGG UNNA DENNE TRÅDEN

Lenke til kommentar
Har aldri sett det helt store i StarWars og kommer neppe til å gjøre det..

Kanskje fordi du er en jævlig kjedelig fyr som ikke har en like stor beundring over en så stor, morsom og fantasifull verden som Star Wars kan by på.

 

Vis du ikke har noe positivt og si - LIGG UNNA DENNE TRÅDEN

Skulle akkurat til å si det samme men nei vi skal ikke henge ut folk for deres meninger. Alle har lov å si hva de mener da man :)

 

Men uansett billetene er sikret. :w00t:

Lenke til kommentar
Venter med å se den på fredag.. Da slipper jeg å tenke på skole dagen etterpå, + jeg kan ligge oppe hele natten og fordøye filmen :!:

 

*Handle mye goddis*

Jeg ville anbefalt og dratt på premieren - dermed slipper du alle drittungene, pleier som regel bare å være fans på premierer/nattpremierer + at det er dritbra stemning i salen.

 

Her i hamar vil det være kåring av beste kostyme og rakettoppskytning utenfor kinoen da filmen starter (nattpremiere) :D Seffølgelig har jeg billetter

Lenke til kommentar
Jeg ville anbefalt og dratt på premieren - dermed slipper du alle drittungene, pleier som regel bare å være fans på premierer/nattpremierer + at det er dritbra stemning i salen.

 

Her i hamar vil det være kåring av beste kostyme og rakettoppskytning utenfor kinoen da filmen starter (nattpremiere) :D Seffølgelig har jeg billetter

I Ålesund hvor jeg skal er det ikke så mange fans alikavel... Holder ikke drittungene kjæft skal de nok få høre det!

Lenke til kommentar
hehe ;)

Husker når jeg så ep 2 for andre gang så var det endel drittunger som mobba Yoda da han kom, da ble jeg pissed...

Men har ikke opplevd att det er drittunger på kinoen som lager kvalme.. Så klart er der skriking og hoying når jeg tar me brutter'n på barnefilmer, men ikke nårr jeg er på filmer der aldersgrensen er 15 og oppover..

 

Var i Kristiansand på norgespremieren på Terminator 3! Arnold fikk stående applaus da han dukket opp, og at der var 5-6 bolere som var der.. De ropte og heiet på Arnold hver gang han var i action!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...