Gå til innhold

StarWars episode 3


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Smooth ... Kom akkurat hjem fra premieren nå, så har ikke rukket å fordøyd filmen helt enda, men førsteinntrykket var bra. Dog kunne de valgt en annen som Hayden Christensen som Anakin/Vader, han er rett og slett en for dårlig skuespiller (men det visste vi vel etter E2)! Uansett en bra finale som alle bør få med seg! Artig når R2 kommer med sine festligheter :D

Gled dere til å se den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes det var en ok film, men mye er vist endret fra film nr 2 og 4, f.eks når begynte droidene å hoppe ut av skipene?

 

synes teknologien i filmen er bedre enn i film nr. 4, noe det ikke bør være...

 

og oversettelsen burde gjøres av noen som kan litt om starwars, så de ikke skriver "Artoo" og "threepio"

 

ogn R2 har blitt MYE råere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Har nettopp våknet etter premieren igår. Jeg likte filmen veldig godt, mørk, død, lidelse, og skikkelig Star Wars-stemning :)

 

Threepio var kanskje den særeste oversettelsen, men ellers var filmen nytelse.

Lenke til kommentar
Så dere en film hvor det var oversatt "Threepio" i steden for C3PO? Eller "Artoo" i steden for R2? Det gjorde jeg nettopp...

 

 

Men ellers var det en artig film :)

Slike oversetteser var det i E1 og E2 også. Helt håpløst! Men det var tross alt enda verre i 1 og 2 når R2 er oversatt med Artoo noen ganger og Arto andre ganger ... Men ærlig talt har det ikke så utrolig mye å si da.

Lenke til kommentar

Oversettelsene av R2D2 og C3PO er irriterende. Hvorfor skriver de det slik??? Blir irritert!

 

Filmen var forøvrig dritbra! Hadde hjertet i halsen halve filmen, det var skikkelig spennende! Gleder meg til alle sammen kommer ut på dvd som samlepakke, det blir kos :)

 

Noen som vet om de skal lage 7, 8 og 9? :p

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Jeg må si meg godt fornøyd...

Mace Windu, hadde han overtaket eller ikke?

Jeg tror Mace hadde et overtak, men Keisern prøvde nok også å være litt svakere så Anakin måtte hjelpe han. Da ville han jo bli mer skyldig i det som skjedde, og bli mer å Keiserens side.

 

Filmen var jo stor da! dette er virkelig noe alle må få med seg. Industrial Light and Magic har virkelig overgått seg selv. Rart om det ikke blir Oscar for beste Spesialeffekter.

 

Digger da Yoda kommer inn til Keiseren og de to røde vaktene bare blir kasta vekk :D

Lenke til kommentar

Likte denne mye bedre enn toeren (ja jeg har sett alle, tenkte bare å sammenligne med den forrige) da det virker som om lucas har slått seg mer løs her. Det å sette karakter på en slik film er for dumt, enten liker du star wars eller så gjør du det ikke. Fantastiske effekter, og atmosfæren var virkelig til stede slik den burde være. Herr Lucas har lykkes i å skape mer enn en film, han har skapt et helt univers :)

 

En ting som plaget meg var følgende: Da anaking og obi løper nedover gangen i det første skipet (kaptein grievous sitt skip) og blir fanget i et "forcefield". Så det for dere ut som om de løp for langt og deretter plutselig hoppet tilbake? Mulig det bare var kluss med fremviseren, eller at jeg ikke så det skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...