Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Diablo III Music Recorded? - Flux [0:09:PST]

We received an email today from a Diablo fan and classical musician in the Czech Republic.

I am musician in Czech Republic. I play not with one orchestra but with many depending on work. I have recently been to Bratislava in Slovak Republic for recording sessions with local Radio Symphony Orchestra, where we just recorded music for Diablo 3.

This is of course unconfirmed, but he sounds legit and his email is indeed from .cz. More info as it becomes available...

Resten her...

Hvis det er sant kan jeg ikke annet ennå sikle... :dribble:

Endret av Beistet
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hadde ikke vært meg imot hvis Blizzard hadde sluppet en aldri så liten bombe på E3.

Nei, og det skulle ikke forundre meg om de gjør akkurat det også.

Diablo :love:

BTW: jeg digger de kronikør-artiklene dine/deres i PCGW. Bra saker.

Endret av huf
Skrevet

Sikkert bare en 1337-14is-cs-tsjekker som har sendt inn et brev for å skape falske forhåpninger. Men hvis det skulle stemme, så hadde det jo vært PWN!

Skrevet (endret)
BTW: jeg digger de kronikør-artiklene dine/deres i PCGW. Bra saker.

Takker og bukker, håper de faller i smak framover også.

EDIT: Hvis Blizzard virkelig har begynt på Diablo 3 må jeg virkelig gi honnør til deres hemmelighetskremmeri. Regner med det skal godt gjøres å holde noe slikt hemmelig...

Endret av Odland81
Skrevet

Vel... Det er mange ting som er "feil" her.

For det første, teamet som lagde Diablo I og II jobber ikke lenger i Blizzard, men har startet eget firma, og jobber med en ny tittel.

For det andre, Blizzard skal ha en veldig liten booth i E3, og skal visstnok bare ha PR for Ghost.

Men... Ooooh, I wish it were so :)

Skrevet

Blir vel teit med ENDA et prosjekt (og et sådant prosjekt ville vel bli alle prosjekters mor) før SC:G. Blir det noe Blizzard på E3 så blir det Ghost.

Skrevet

men de fører jo kanskje Diablo franchisen videre med ett nytt dev team.

for det andre så er det ikke alt de annonserer på forhånd :) er ikke sikkert de har en booth for D3 på E3 men jeg tror og håper at det er i utvikling.

Skrevet
Fake. Punktum.

Hvorfor?

Fra Gamespot:

RUMOR #5: Some postproduction work on Diablo III has been completed.

Source: Blizzard fan site Diabloii.net.

The official story: "We'd definitely like to revisit the Diablo universe in the future, but we haven't announced any plans to do so at this time."--Blizzard rep.

What we heard: Midweek, the fan site Diabloii.net received an e-mail from someone claming to be a "musician in Czech Republic." The person said that, "I have recently been to Bratislava in Slovak Republic for recording sessions with local Radio Symphony Orchestra, where we just recorded music for Diablo 3." So why should we give credence to someone who could be a crank from a former Warsaw Pact country? Because the music for the Diablo II: Lord of Destruction was recorded in Bratislava, Slovakia, with the Slovak Radio Philharmonic, around four months before the expansion pack was released. By that same calculus, if the music for Diablo III was recorded this month, then the game could be released before the end of the year. (Although some rumors pegging it as a PlayStation 3 launch title would make that unlikely.) So while there's no definitive proof that Diablo III is in the can, it is looking more and more likely that Blizzard will announce the game soon...and perhaps as early as E3.

Bogus or not bogus?: Probably not bogus.

===========

D3 Domain Name? - Flux [15:13:PST]

In yet more Diablo 3 rumor news, Olivier mailed us to point out that www.diablo3.fr exists with an image saying it's been registered by Blizzard Entertainment. He wondered if it was real, and we checked into it and discovered that it is. The French version of Network Solutions tells us that diablo3.fr was registered by Vivendi Universal back on May 28, 2004. This means nothing in terms of a timeline for the game, and companies routinely purchase domain names years in advance simply to keep them for future use, or to keep them from being cybersquatted. Blizzard does not own any prime Diablo3 .com or .net domain names, as far as we know, though lots of other people do. *cough*

===========

Uansett synd at Blizzard North ikke eksisterer lengere. Likevel gleder jeg meg. :)

Skrevet

Tror på det, hallo står til og med på GameSpot. Når det er rykter ute og går

så stemmer det som regel, de gjør det bare for å lage det ekstra spennende og

morsomt. Hvem gidder lage ett rykte om at D3 kommer og så kommer det ikke?

Ett nytt Diablo, kan ikke vente :love:

Skrevet
Hm.. har brukt en god del hundre timer med Diablo + Hellfire, og et par tusen timer med Diablo II + Lord of destruction. Dette lover ikke godt for nattesøvnen..

Haha du kunne ikke fått sagt det bedre psilocybe ^^

Husker den tia..uff... No food, No sleep ^^

Skrevet

Ang. Hellfire: Dette var en uoffisiell mod, var det ikke? Mener at jeg spilte det på lan en gang, men har aldri sett det i noen butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...