Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...


Anbefalte innlegg

jepp, det faktum at det originale teamet som jobba med diablo har slutta i blizzard gjør det bare mer sannsynlig at det kommer ett D3 i mine øyne.

 

1. De var den harde kjernen med integritet som starta blizzard

2. de sa de va drittlei diablo premissene. Nå som de er borte kan freshe programmerere ta over.

3. Det er andre folk som styrer showet nå (sannsynligvis mer pengegriske enn de som stakk (de stakk jo fordi de ikke følte de hadde kontrollen etter at vivendi tok over...)) de vil jo selvfølgelig melke serien 101%

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er en del prat om historie her.. En god ide til blizzard er jo å lage en historie i det hele tatt. Jeg velger å tro at Blizzard mente at det skulle være dårlig historie for at de skulle få bedre tid til å lage et bra "drepe-alle-mostere-fortest-mulig-spill" D2 har jo en av tidenes dårligste klisje historie..

 

Edit:

Hstorien med to ord: Dræp satan!

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
Er det faktisk noe som heter demonologi? *undre*

Ja det fins, jeg "studerer" det, det er sinnsykt fett, jeg liker det mer enn mytologi generelt og nesten mer enn spill :), og du finner ut ting som du kan le av andre når de tar feil, sånn som at når de tror at Satan og Lucifer er den samme foreksempel :tease:. Hosj med Baal, Diablo og Mephisto, la oss få inn noen andre demoner.

 

Hstorien med to ord: Dræp satan!

 

Satan er ikke med i Diablo, og det skrives med stor S, ikke liten, det er forskjeller, med liten så er det det hebraiske ordet for motstander, og en gruppe med engler kalt for satan'ene, mens med stor så er det den tidligere engelen for dømmelse, Satanael, nå kjent som Satan eller Djevelen.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
:blink:

 

All bow to the almighty Samael!

 

Noe sier meg at du har en liten historie back nicket ditt også!?

 

(dette ble desverre litt off-topic, men..)

Å . . . takk :blush: . Oops, blasfemi, men bare Gud er allmektig.

 

Men hva mener du med historie :hmm:, det var det eneste kule nicket jeg kunne komme på som ikke var tatt.

 

 

Og nei, det har ingen ting med bandet Samael å gjøre. :tease:

Endret av Samael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...