Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også spillt gangske mye D2 LOD. Om det stemmer at D3 skal komme, så blir jeg kjempeglad. Jeg håper at utviklerene klarer å beholde "stilen" i spillene. Det hadde også vært moro om personene kunne ride på hest.

Hmm... Men ville de "holdt stilen" i spillet hvis man rir på en hest? :p

Lenke til kommentar
Hm.. har brukt en god del hundre timer med Diablo + Hellfire, og et par tusen timer med Diablo II + Lord of destruction. Dette lover ikke godt for nattesøvnen..

først noen hundre timer, deretter tusen, nei dette kan ikke sies er en god utvikling nei ;)

Noen forslag på hvordan historien kan fortsette? Ikke noen blå sten i noens hode nå, nei

Lenke til kommentar

Postet dette på www.spillmodding.no for en stund siden.. Det virker passende å legge mer ved på ryktebålet i denne tråden.

 

Jeg kjenner en liten fugl, som har en kompisfugl som ble ansatt hos blizzard for en stund siden, der han ble satt til å jobbe med, tro det eller ei, diablo 3. Fuglen kvitret også noe om en mulig bombe på e3.

 

At fuglen som ble ansatt har real-time low poly modeller som sitt spesialfelt kan muligens tyde på at den neste iterasjonen i diabloserien ikke vil bruke isometrisk prerendret grafikk.

 

Alt dette er selvfølgelig bare rykter før vi hører noe konkret og offisiellt, men jeg kjenner kilden min personlig, og har ingen grunn til å ikke stole på ham.

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvordan det skal gå med historien, Baal, Diablo og Mephisto er jo daue da  .

 

Pfft, de gutta der gjennoppstår så lett som bare det. Ikke noe å bekymre seg over ;)

Ja men det fins jo haugevis av djevler i mytologi og demonologi da, og det blir jo veldig klisje å bringe tilbake de tre. Dessuten så er de ikke så bra villians da, dems mytologiske original er mye kulere.

 

Pluss at jeg vil helst ikke ha de tilbake, la oss få noen nye.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Vil spillet være en fortsettele av Diablo II? (Historiemessig)

Hvem vet? det kan jo for alt vi vet være en histore satt hundrevis av år før det originale diablo. Kanskje satt i perioden til de såkalte "sin wars". Kanskje målet i diablo 3 er å binde diablo, baal og mephisto i de sjelesteinene vi ødelegger i diablo 2? Retrospektive oppfølgere funker jo fint i andre spill, og på film, så hvorfor ikke i dette tilfellet også?

 

Eller kanskje målet i diablo3 er å drepe ravi og dj løv, slik at verden igjen kan bli et hyggelig sted å oppholde seg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...