Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De "store gutta" jukset aldri.

Vel... jeg synes det var moro når jeg drepte alt lett aleine, mens andre synes det var moro når det var vanskelig...

 

Og tro meg... "de store gutta" med mye items, de juksa som faen de og (altså med items) forskjellen var bare at de aldri brukte det de laget, eller sa det til noen (jeg vet det, fordi jeg har vært med på det)

Lenke til kommentar
De "store gutta" jukset aldri.

Vel... jeg synes det var moro når jeg drepte alt lett aleine, mens andre synes det var moro når det var vanskelig...

 

Og tro meg... "de store gutta" med mye items, de juksa som faen de og (altså med items) forskjellen var bare at de aldri brukte det de laget, eller sa det til noen (jeg vet det, fordi jeg har vært med på det)

Wow, du er tøff.

Vekk med Idol-Jorunn, Feh er mitt idol!

Lenke til kommentar
De "store gutta" jukset aldri.

Vel... jeg synes det var moro når jeg drepte alt lett aleine, mens andre synes det var moro når det var vanskelig...

 

Og tro meg... "de store gutta" med mye items, de juksa som faen de og (altså med items) forskjellen var bare at de aldri brukte det de laget, eller sa det til noen (jeg vet det, fordi jeg har vært med på det)

Wow, du er tøff.

Vekk med Idol-Jorunn, Feh er mitt idol!

Prøvde bare å poengtere at "de store gutta" ikke var/er like "store" som de tilsynelatende kunne se ut som...

Lenke til kommentar
Så lenge jeg får høre ordene: "Stay a while and listen!" I Diablo III så blir jeg fornøyd.

Hehe. Deckard Cain. :love:

De ordene der ordene klinger nesten bedre i ørene mine enn "Frihet, likhet og brorskap" eller hva nå enn det var. Diablo serier, ingenting slår den evige jakten på diablo. Syntes det var litt teit at broren hans var værre enn ham men:S

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker om det eventuelle diablo 3 kommer i 3d eller 2d?

 

D2 er jo genialt, kan liksom ikke tenke meg hvordan det ville bli med 3d, men blizzard får vel til det meste.

 

btw: Det virker som om en del folk ikke har fått med seg den veldig "åpne" slutten på d2 lod, souldstonen er blitt ødelagt, alt kan jo skje..

Lenke til kommentar
ja, det MÅ jo komme ein oppfølger, men med blizzards berømte arbeidstempo (klager ikje over kvaliteten) og alle dei andre prosjekta deira ville det undre meg om det ikje tok "litt" tid før det evt. kom

Ettersom WoW bare har vært ute i ca. et halvt år, vil jeg anta at det er en stund til vi får se d3. Tipper at de ikke gidder å gi ut d3 (hvis de har planer) før de har melket WoW ut til den nest siste dråpe.

 

Håper diablo3 får samme synsvinkel som d2, bare i 3d. Genial synsvinkel!, bare at jeg synes man skulle få muligheten til å bestemme vinkel litt selv, om man vil se first person eller third.

Lenke til kommentar

De ordene der ordene klinger nesten bedre i ørene mine enn "Frihet, likhet og brorskap" eller hva nå enn det var. Diablo serier, ingenting slår den evige jakten på diablo. Syntes det var litt teit at broren hans var værre enn ham men:S

 

Er faktisk logisk. So vidt eg kan hugse so var Baal den eldste av dei tre brødrene Baal, Diablo og Mephisto.

 

Men ja! Deckard Cain må vere med i spel nummer 3! Og dersom dei kan få inn ein "ny" Wirt, so hadde det vore konge. Ein liten snørrvalp som selge deg ein veldig bra ting til ufatteleg mykje pengar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...