Gå til innhold

Diablo III ? - Tja, titt innenfor...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kult å se Lilith for en gangs skyld, og for dere som ikke vet hvem hun er, hun er den først konen til Adam(ja, han Adam ja ^_^ ), nå er hun en djevel, en dronning og fyrstinne over Helvete(ikke Dronningen og Fyrstinnen over Helvete), konen til Samael/Göap, (jepp, den samme Samael ja), den første succubus, moderen til Lilim(Lilim er en rase med kvinnelige demoner), "Nattens dronning", "Gudinne over vampyrer", den andre personifiseringen av Begjær og Vrede.

 

Hun hadde vært kul å se i Diablo, hun er litt av en djevel.

Lenke til kommentar

spillt litt vampire the masquerade P&P rpg. veit godt hvem lilith er :) (ja litt forvridd historie blir det jo i ett rpg, men det vekker jo interessen for å lese mer om det...)

 

hmm ja det hadde vært stilig... (kunne fått noen fine character models som appelerte til 14 åringene også da.. :p

Lenke til kommentar

Lilith hadde vært fett, eller Mammon, han er en fyrste over Helvete, personifiseringen av Grådighet og Fyrste over Fristere, han er sett på som demonen over griskhet, rikhet, og urettvis. Han er også Helvete's ambassadør til England.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Hadde vært kult å se Lilith for en gangs skyld, og for dere som ikke vet hvem hun er, hun er den først konen til Adam(ja, han Adam ja ^_^ ), nå er hun en djevel, en dronning og fyrstinne over Helvete(ikke Dronningen og Fyrstinnen over Helvete), konen til Samael/Göap, (jepp, den samme Samael ja), den første succubus, moderen til Lilim(Lilim er en rase med kvinnelige demoner), "Nattens dronning", "Gudinne over vampyrer", den andre personifiseringen av Begjær og Vrede.

Er jo på grensen til "misjonering" dette :p

 

Uansett, Diablo III hadde nok blitt rimelig skummelt for nattesøvnen. Har aldri hatt sansen for Battle.Net spilling, men single player har holdt meg våken mang en tidlig morgen ;)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Jeg kjenner ei som heter lilith :p

 

Og hun ser ikke så værst ut! :love:

Seeeriøst, finnes det folk som heter Lilith, jeg trodde at det var med hun som det var med falne engler, Hitler og Lolita, at ingen ville ha de navnene lenger, eneste Lilith jeg noengang har sett er eks-kona til Frasier. Vel, det er vel koselig det, kanskje ikke for hun, hvis hun finner ut hvor navnet hennes kommer fra, men jaja, alle har vel noe som er ment for dem :!: .

 

Men, du sa hun ikke var så værst :roll:, hvordan da :innocent: .

 

Er jo på grensen til "misjonering" dette :p

Hvordan kan det være misjonering :dontgetit: ?

Lenke til kommentar

bah, Lillith eller Lilith burde jo ikke by på noe som helst problem som navn med mindre man er jødisk? Det er vel mest i jødisk tro hun figurerer?

 

og jeg kan anta at hun i frasier heter det for en grunn :p

 

misjonering som i at det høres så intressant og kuult ut at man gjerne blir intressert i å finne ut mer :p

Lenke til kommentar
På dette stadiet er det mulig ingen holder på med det, da alt bare er rykter. Rykter om spill har vi hørt før. Fallout 3 anyone?

Sier noe der.Fallout 3 hadde vært minst like skummelt med tanke på nattesøvnen for min del som Diablo 3, jeg har spilt MYE fallout 1 & 2 + Tactics opp igjennom :)

Lenke til kommentar
På dette stadiet er det mulig ingen holder på med det, da alt bare er rykter. Rykter om spill har vi hørt før. Fallout 3 anyone?

Joda.. Men det skal nevnes at Fallout 3 var godt på veg i produksjonen før Interplay ble likvidert. Og Bethesda software har kjøpt rettighetene til dette og skal lage det. (eller holder på å lage det?)

 

Så det var nok ikke bare rykter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...