Gå til innhold

MSN Messenger 7.0 i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier bare en ting jeg: Gleder meg til Mess patch til 7.0.777 kommer.

Jeg lastet den ned allerede fra http://www.msgshit.com/downloads/cat/Multiple%20MSN

 

PS. Jeg anbefaler multimsn for å fjerne reklameruta nedersi i MSN. Man kan også logge på med flere brukerkontoer samtidig (praktisk om 2 personer veksler på å sitte ved PC'n). Også kan man fjerne den unyttige knapperaden på venstre side i MSN-vinduet. Svært praktisk med andre ord. MultiMSN er tilpasset MSN Versjon 7.0.777.

 

Huff, mediaplayerplugin.. (Bruker ikke Microsofts avspiller)

 

Edit: Linken er redigert til den jeg mente.. (beklager spywarelinken)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Kul den funksjonen der du viser hva du spiller i media player :cool: .

Patch for WinAmp

Genialt..takk!

 

EDIT: Får ikke innstallert pluginen, dvs den ligger i winamp sin pluginmappe, men ikke i plugin configen til winamp...

 

OI, den varn gitt :p. Men fungerer ikke i msn fordet..får ikke opp hva jeg hører på (har meg selv i min egen kontaktliste, og står ikke noe der msn sier at det vil komme opp.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Kul den funksjonen der du viser hva du spiller i media player :cool: .

Patch for WinAmp

Genialt..takk!

 

EDIT: Får ikke innstallert pluginen, dvs den ligger i winamp sin pluginmappe, men ikke i plugin configen til winamp...

 

OI, den varn gitt :p. Men fungerer ikke i msn fordet..får ikke opp hva jeg hører på (har meg selv i min egen kontaktliste, og står ikke noe der msn sier at det vil komme opp.

Jeg fikk heller ikke den patchen til å funke...

 

Jeg fik en annen til å funke i XP, men nå har jeg Windows 2000.

 

Noen som har en patch som funker, slik at du kan spille av musikk i Winamp, og det vises i msn ? (som funker til Windows 2000)

 

Fint om noen har en som de bruker slik at de vet at den funker! :p

Lenke til kommentar
Genialt..takk!

 

EDIT: Får ikke innstallert pluginen, dvs den ligger i winamp sin pluginmappe, men ikke i plugin configen til winamp...

 

OI, den varn gitt :p. Men fungerer ikke i msn fordet..får ikke opp hva jeg hører på (har meg selv i min egen kontaktliste, og står ikke noe der msn sier at det vil komme opp.

Mulig jeg linka feil. men den patchen jeg mente skal patche noe greier i Messenger som gjør at den "oppfatter" WinAmp.

Lenke til kommentar
Genialt..takk!

 

EDIT: Får ikke innstallert pluginen, dvs den ligger i winamp sin pluginmappe, men ikke i plugin configen til winamp...

 

OI, den varn gitt :p. Men fungerer ikke i msn fordet..får ikke opp hva jeg hører på (har meg selv i min egen kontaktliste, og står ikke noe der msn sier at det vil komme opp.

Mulig jeg linka feil. men den patchen jeg mente skal patche noe greier i Messenger som gjør at den "oppfatter" WinAmp.

Pluginen der ba iallefall om hvor winamp-mappa lå.

Lenke til kommentar
Tror jeg FINT skal klare meg uten den nye MSN-versjonen. MSN er nyttig, men irriterende nok som det er, om man ikke skal innstallere nudges, winks og diverse muligheter for at senderen skal kunne sende lyder gjennom programmet til deg.

Enig! Jeg brukte 6.2, for å slippe alt dette nye tullet (SPESIELT nudges)

Men nå er nudge og winks osv deaktivert ;) .

(Liker den Mediaplayer-funksjonen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...