Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Tror det skal mye til før May og Hammond godtar at de erstatter Clarkson med noen andre. Selv om de krangler litt og hater en del ting ved hverandre så er de så godt knyttet sammen at å bytte ut en av de hadde føltes litt kunstig ut.

 

Edit: sikkert vanskelig å stole på britiske aviser for tiden, men ifølge mirror sier May og Hammond at det er alle tre eller ingen.

http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/top-gears-richard-hammond-james-5360997

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stephen Fry er en av favorittene mine, omtrent uansett hva han foretar seg. Ja, han blir motpolen til Clarkson, men fyren er fantastisk. Når det kommer til "Challenges" og "Specials" osv. så tror jeg kanskje Fry, om mulig, er ennå mer ubrukelig enn det Clarkson var. Han kunne i det minste operere en hammer.

 

Nå ble jeg ikke fullt så bekymret lenger for hva som skjer med Top Gear. Omså Fry alene hadde vært konge.

Lenke til kommentar

Jeg digger Fry, men akkurat som erstatter til Clarckson. Hell no!

 

Jeg tror ikke på det ryktet, og jeg tror heller ikke Fry har tiden som trengs til å gå inn i Top Gear da han gjør mye skuespill og teater, i tillegg til egne tv program. Tror det ville blitt regerett kleint å se han skulle erstatte Clarckson.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Fry vil irritere noen i egenskap av sin legning, da han er såpass ufeminin. Skulle du lagd furore på det hadde vel Daffyd vært et bedre valg

fb70ae25722ac0b25008ef11fcb3aa5e.jpg

 

"Sooo, how much can it fit in the boot?"

"With this all new seven-seater you can get 5 guys in the back and two in the front".

 

Hadde vært konge. Selv tviler jeg sterkt på Fry og jeg tvilerogså på at det blir noen erstatning i det hele tatt. Selv om Fry hadde vært en av de beste til å overta Clarksons sko, så ser jeg ikke for meg hvordan dynamikken skulle fungert. Dessuten, jeg er ganske sikker på at går en så går alle.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke Fry vil irritere noen i egenskap av sin legning, da han er såpass ufeminin. Skulle du lagd furore på det hadde vel Daffyd vært et bedre valg

fb70ae25722ac0b25008ef11fcb3aa5e.jpg

 

"Sooo, how much can it fit in the boot?"

"With this all new seven-seater you can get 5 guys in the back and two in the front".

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke Fry vil irritere noen i egenskap av sin legning, da han er såpass ufeminin. Skulle du lagd furore på det hadde vel Daffyd vært et bedre valg

fb70ae25722ac0b25008ef11fcb3aa5e.jpg

 

"Sooo, how much can it fit in the boot?"

"With this all new seven-seater you can get 5 guys in the back and two in the front".

 

 

 

Ey, I'm the only gay in the village!

Lenke til kommentar

"Now the Daily Mail has reported that the BBC have agreed to bring back Clarkson but on one condition. He will be monitored by an executive so that there won’t be any further controversial incidences. Clarkson is set to meet up with the top officials of the BBC in the coming week and it is not clear if he is willing to accept this condition, which seems like a creative hindrance."

 

http://thesupercarkids.com/jeremy-clarkson-offered-to-return-to-top-gear/

 

Kan sikkert tas med en klype salt ettersom kilden er Daily Mail.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...