Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at denne episoden ikke var av det beste.

 

Av ren nysgjerrighet, er det flere som synes Hammond har blitt mer irriterende i de siste sesongene? Tenkte plutselig over det i episoden i går at han er til tider ekstremt irriterende, og han prøver for hardt å være morsom. Det går som regel greit de gangene han har tester alene, men straks de skal gjøre noe sammen, så oppfører han seg virkelig som en liten unge.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet, er det flere som synes Hammond har blitt mer irriterende i de siste sesongene?

 

Ja, men det har vel strengt de andre også? Kanskje ikke May, men programmet generelt.

 

Ellers syns jeg episoden var grei, likte at de May testet et par vanlige biler. Opplegget med filmen var ok, dog litt for enkelt å oppdage at det er manus.

Lenke til kommentar

Savner skikkelig biltester igjen jeg. For meg har fortsatt ingen ting toppet testen de hadde i episode 1, sesong 7 på Isle of Man, der de hadde shootout mellom Aston Martin V8 Vantage, BMW M6 og Porche 911 Carrera S.

Også savner jeg challengene der ting faktisk går galt. Type skaff en Porche for 1500 GBP, eller da de bygget amfibiebiler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syns episoden var meget artig jeg, dro godt på smilebåndet flere ganger. Hammond overdrivde en smule til tider, men artig for det syntes nå jeg.

 

Lo godt når jeg så det Hammond hadde klipt sammen av bil hoppet, bilen hopper, ser skuespillerne gynge frem og tilbake, ser bilen havner på taket, så kjører den videre, skikkelig tullet men faens så artig det var når jeg så det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som blir smått depressiv når fine biler blir ødelagt? :p

 

Morsom episode :)

Ang. Hammond så synes jeg han er helt ålreit. Men merker at rollene har blitt byttet veldig på. Er jo Jeremy som vanligvis vil ha "POOOWAH!", eksplosjoner, og bråk. Episoden der de skal lage reklame for VW Scirocco f.eks.

 

EDIT:

Noen som forresten la merke til at James kjørte en Hyundai? (i40 tror jeg)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Tvile på at jeg hadde likt episoden så godt hvis de hadde vist opptaket av den virklige biljaktscenen. Lo godt må jeg si :D Og hvorfor bry seg med at det er scriptet? Overraske meg om det ikke alt er scriptet for å si det slik.

Stiller meg tvilende til at top gear folka faktisk hadde ansvaret for biljakten vi så på slutten :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...