Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vist 7 episoder i denna sesongen :D

Jeremy, Richard and James attempt to find out if they can go motor racing for less than it costs to play a round of golf. Slash and F1 driver Kimi Raikkonen aguest on the show this week taking to the track in Reasonably Priced Cars. Richard test drives the new BMW M5.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Da de testet Ferarri FF på isbane i episode 4 så syntes jeg det var rart de ikke satt den opp mot en Panamera, men en Bentley Continental GT. FF er vel Panameras argeste konkurrent i den klassen?

FF er vel ikke en SUV.

Lenke til kommentar

Da de testet Ferarri FF på isbane i episode 4 så syntes jeg det var rart de ikke satt den opp mot en Panamera, men en Bentley Continental GT. FF er vel Panameras argeste konkurrent i den klassen?

FF er vel ikke en SUV.

 

Det er ikke Panamera heller. Det er jo disse to som er de "kvasseste" bilene i den klassen om du kan si det sånn!

Lenke til kommentar

Jeg er skuffet over episoden, selvom Brutusen var brutal, og nyhetene helt ok. Ellers lite å rope hurra for. Ser frem til neste søndag ja!

 

Synes episoden var konge jeg! Sitter og drømmer om en Caterham! Det er hva jeg liker med Top Gear. Enten morsomt, eller ting jeg kan drømme om, som i også er realistisk :)

Lenke til kommentar

Får vel si det jeg har sagt før. Det begynner å bli lite ting å gjøre nå. Det skal jo liksom være litt halvveis mening med det også.

Top Gear US kjører mainly Top Gear UK kopier på challenger, og går vel snart tom for ting å gjøre i detta tempoet.

 

Men gjett hva! Neste episode... I think you might get what you want! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...