Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, den typen sider. Trodde det kanskje var snakk om noe a'la Sumo.

 

Hvis du vil følge med på hvor lenge til neste episode begynner så har jo finalgear en fin nedtellingsklokke, og nyhetsside. Ingenting annet så vidt jeg vet :whistle::ph34r:

 

 

Ikke skyt :cry:

 

 

Denne episoden var vel en av de litt kjedeligere. Men fy den Maseratien hadde en deilig lyd :D

Bah, glemte helt SAAB delen, den var jo bra.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Likte denne. Fint farvel med SAAB, selv om det ble mye negativt. Flotte biler etter min mening, og planlegger selv en 9-3 som førstebil :)

Siste episode neste uke (:cry:), så litt om den;

 

 

Tester; "Aero-Engined" Bentley • BMW M5 F10

Challenge; Jeremy, Richard and James hit Donington in three stripped out track cars - the KTM X-Bow, the Morgan Three Wheeler and the Caterham R500.

Gjest; Alex James.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Har vel enkelt og greit med økonomi å gjøre. Vet ikke hvordan budsjettet pr. episode er nå, men tidligere var det 10 mill pr. episode og da er det klart at det koster å lage lange sesonger. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Fra sesong 15 har de bare hatt 6 episoder hver sesong. Tidligere har det vært både 6, 7, 8, og 9.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes#Overview

 

Er enig med Stoddart her. Tror det går mye på fantasien og de kreative ideene. Jeg vil si de nesten har prøvd "alt". Hadde de kjørt for eksempel 12 episoder i hver sesong, så tror jeg det til slutt ikke ville vært et særlig spennende program. I tillegg er det jo også bare et visst antall biler som kommer ut i mellom tiden de filmer, som faktisk er interessante, og som gutta i Top Gear vil gi en anmeldelse på.

De kunne jo forsåvidt kjørt eldre biler og tatt opp gamle ikoner (noe jeg synes de burde), men.

 

Økonomi har nok også mye å si. De kjører dyre biler hver episode, og de koster nok litt å forsikre disse bilene.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsikringskostnadene er marginale i forhold til hva det koster å ha et filmteam med seg, spesielt på reise. Det er jo ikke akkurat små team. I tillegg er det store kostnader knyttet til behandling av råmaterialet, klipping et cetera -- det er dette som koster, og ikke ting som bensin, forsikring, arbeidsgiveravgift etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...