Gå til innhold

Hva er den verste HW lyden du noensinne har hørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel være da jeg for mange år siden plasserte et hovedkort (286 DX2) på en avis, og så koplet til alle enhetene. Satte på strømmen og det fungerte fint i ca 30 sekunder før det sa PANG.

Ellers må det være da en gammel HD tok kvelden. Skjærende metallyd. SKVIIIIIIIK

Lenke til kommentar

må vel ha vært lyden av ingenting, cpu-vifta stoppa, hk og cpu brennt...

 

eller lyden av knattring og svidd lukt(skjedde i går)

 

eller lyden av en 80mm deltavifte, tapet fast i kabinettet, med 1 brukket blad, tror halve tg hørte det, kom MANGE bort å klaget, men siden det ikke var min pc, så gjorde jeg ingenting, han som eide den lå å sov...

 

sa pang i en skjerm en gang også....

 

og en psu smallt og det kom røyk ut av den...

Lenke til kommentar

Rett etter at jeg kjøpte den forrige hd-en, hadde den en stygg uvane ved at den lagde en høyfrekvent gnissing såvidt hørbar når den var i gang. Dette var en skikkelig skjærende høy lyd som gjorde det nesten umulig å være i samme rom. Dette roet seg ned etter en dag eller to, heldigvis (eller kanskje jeg mistet akkurat nok av hørselen til at det ikke er merkbart :p )

 

Det kom også en temmelig ekkel lyd fra høyttalerne mine når jeg prøvde å plugge i ledningen fra forsterkeren i lyd-utgangen på fremsiden av kabinettet og bommet. Jeg streiet USB-porten, noe som gjorde til at hele maskina blacka ut, samtidig som det kom et høyt smell fra høyttalerne. Jeg var skikkelig redd for at jeg hadde ødelagt noe i PC-en da et øyeblikk, men heldigvis bootet den fint opp igjen etterpå :w00t:

Lenke til kommentar

Skulle lagre et word dokument på harddisken, og jeg måtte først velge hvor på harddisken jeg skulle lagre dette. Så jeg gikk til mine dokumenter og skulle lagre det der. Men jeg ble uheldigvis borti scrollen på musa og scrolla ned til diskettstasjonen (var den lille tekstboksen hvor man skriver inn hvor man skal lagre dokumentet), og den klikka fullstendig. Kom en helt sinnsyk 'lagre'-lyd. Den lyden som kommer når man lagrer noe på disketten, bare i et så sinnsykt høyere format! *grøss*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...