Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok til å møte kl 9 for sikkerhets skyld, men de slipper inn folk som kommer for sent og tvinger alle til å sitte til kl. 10, så i "teorien" skal det vel gå bra?

Da står og faller det på at sensor er rund i kantene. Reglementet sier klokken 09:00, punktum.

Hva har sensor med saken å gjøre? Faglærer kommer ikke sluntrende før langt utpå dagen, og sensor er ikke inne i bildet før lenge etter eksamen.

 

True that. Han mente nok eksamensvaktene. Det skjønte du (;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har sensor med saken å gjøre? Faglærer kommer ikke sluntrende før langt utpå dagen, og sensor er ikke inne i bildet før lenge etter eksamen.

Jeg har vært litt ute av meg selv i hele dag, så jeg må nok bare beklage når jeg gjør sånne latterlige skrivefeil. Jeg mente selvsagt eksamensvakten. Men så synes jeg heller ikke du trenger å gjøre en så stor sak ut av en dum skrivefeil. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du er Knutsen i hvert fall. Eller kanskje du er :hmm: , så i mangel på studenter tyr du til forumet for å lure dem tilbake.

 

Brynjulf er nok ikke typen til å henge på nett (på tross av gode Matlab kunnskaper), og Eldar Straume aner jeg ikke hvem er en gang.

 

Nei du er nok trøndersk, altså Wessel-Berg.

 

 

Uansett hvem du er: Har u noe tips? :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du er Knutsen i hvert fall. Eller kanskje du er :hmm: , så i mangel på studenter tyr du til forumet for å lure dem tilbake.

 

Brynjulf er nok ikke typen til å henge på nett (på tross av gode Matlab kunnskaper), og Eldar Straume aner jeg ikke hvem er en gang.

 

Nei du er nok trøndersk, altså Wessel-Berg.

 

 

Uansett hvem du er: Har u noe tips? :dribble:

 

Åpenbart leggetid for Senyor.

Lenke til kommentar

Hvor kan man sjekke karakterstatikker for tidligere år for matematiske emner? Da tenker jeg tma4105

 

Her er noe for siste 3 år.

 

S= stryk, G=gj.snitt.

 

 

# Møtt S %S G A B C D E

TMA4105 2009-06 1463 1352 334 25 C 5 14 41 25 15

TMA4105 2008-06 1506 1414 376 27 C 8 14 37 22 18

TMA4105 2007-06 1333 1209 449 37 C 8 11 31 26 24

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...