Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Da setter jeg 25. juli som startdato. Så der er en stor grad av sannsynlighet for at jeg får hybel på en av de nevnte gløsnære studentboligene? Jeg har lite lyst til å bo på Tak over hodet i to måneder etter studiestart. ;)

Hvis du søker i løpet av de nærmeste ukene, vil jeg tro du er garantert et av stedene du setter opp. Jeg søkte i januar i fjor, og kom inn på Nedre Singsakerslette, som jeg hadde på førstevalg, og som vel er et av de mest populære stedene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Det finnes bussturer som er en ren fryd også (klokkeslett utenfor rush er stort sett bra). De veier såpass opp at jeg regner med å komme levende gjennom studenttilværelsen selv om jeg daglig må benytte meg av Team Trafikk. :)

Jeg opplever så godt som aldri (!) at bussene er presise. 10 minutter forsinkelse er ikke uvanlig, og det kan være på en søndag med to andre personer i bussen. De må ha gjort noe alvorlig feil når de beregnet rutene. Hver gang jeg tar bussen med Team Trafikk, er et skritt nærmere bil. </rant>

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Hehe. Det finnes bussturer som er en ren fryd også (klokkeslett utenfor rush er stort sett bra). De veier såpass opp at jeg regner med å komme levende gjennom studenttilværelsen selv om jeg daglig må benytte meg av Team Trafikk. :)

Jeg opplever så godt som aldri (!) at bussene er presise. 10 minutter forsinkelse er ikke uvanlig, og det kan være på en søndag med to andre personer i bussen. De må ha gjort noe alvorlig feil når de beregnet rutene. Hver gang jeg tar bussen med Team Trafikk, er et skritt nærmere bil. </rant>

 

Ja, kommunen er ikke så flinke til å fremme en billøs tilværelse i sentrum, snøkjøringa her, spesielt på fortauet fremmer ikke akkurat sykling og gange, og det er overranske lite sykkelveier i forhold til den store sykkeltrafikken.

 

AtW

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål:

Får man tilgang til Windows 7 gjennom Microsoft Academic Alliance (?) som man må til Gurutjenesten for å skaffe tilgang til? Ser på nettsidene deres (Guru) at bla Vista står oppført, men ser ikke noe Win7.

Jepp, de har Win7 også. ;)

 

Enda et kjapt spørsmål:

Kan man få Win7-DVD hos Guru? Hvis ikke, hvordan funker systemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...