Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jjk: Ja, tror det var sånn til oss også. Han går gjennom oppgavene etterpå da.

 

 

Når er siste sjans for å ta opp et 1. kl fag?

Når du føler for det. Så lenge faget fortsatt tilbys, vel å merke.

Feil, du kan ikke gå opp i klasser med for gamle hengefag. Ikke sikker på hvor lenge, men tror du ikke blir flyttet opp i 3. eller 4. med hengefag fra 1.

Lenke til kommentar
TOEFL holder ihvertfall i Canada, men jeg er usikker på utveksling til USA. For opptak til studier i USA må du ha SAT, men det kan godt være du slipper det hvis du bare skal ta et år der.

 

NTNU har arrangert SAT tidligere ser jeg, men aner ikke om de fortsatt gjør det vet jeg ikke.

 

Det er ikke snakk om 1 år nei, men heller mastergrad ++.

Hadde noen NTNU-folk giddet å spørre noen på NTNU om dette i morgen eller noe slikt, for så å poste svaret her? Gjerne hvilke datoer i år (+ neste år) den blir holdt.

 

Tuuuusen takk til de som kan hjelpe meg! :)

Endret av Requi
Lenke til kommentar
TOEFL holder ihvertfall i Canada, men jeg er usikker på utveksling til USA. For opptak til studier i USA må du ha SAT, men det kan godt være du slipper det hvis du bare skal ta et år der.

 

NTNU har arrangert SAT tidligere ser jeg, men aner ikke om de fortsatt gjør det vet jeg ikke.

 

Det er ikke snakk om 1 år nei, men heller mastergrad ++.

Hadde noen NTNU-folk giddet å spørre noen på NTNU om dette i morgen eller noe slikt, for så å poste svaret her? Gjerne hvilke datoer i år (+ neste år) den blir holdt.

 

Tuuuusen takk til de som kan hjelpe meg! :)

Det er da bare å sende mail selv? :)

Lenke til kommentar

Heisann, godtfolk. Trenger hjelp med å velge ett perspektivemne, begynner å haste litt nå :S Var i Åre og har ikke orska å tenke over det enda.

 

Fag der eksamen går på multiple choice eller på stilform er preferabelt, og ikke språk.

 

Noen forslag?

Endret av martingimn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...