Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjort så og si alle eksamensoppgavene i Matte 1 nå, noen som vet om de selger kompendium til TMA4100 på sitapir?

De solgte ingen da jeg kjøpte kompendier i de andre fagene på stripa.

 

Imponerende!

 

Kompendium til TMA4100 blir solgt på Tapir ja :)

^^ ty, tenker jeg kjøper d i morgen.

Lenke til kommentar
Hmm. Dere har fått meg til å tenke.

Det er viktig å tenke no i eksamensperioden. Nokon som kan anbefale noko kjekk lesemusikk? Personleg er eg glad i "Detektivbyrån". Sikkert sært, men.

 

Liker du Detektivbyrån vil jeg anbefale sountracket til "Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain" (husker faktisk ikke hva filmen heter på norsk i det jeg skriver dette, men originaltittelen har merkelig nok satt seg på minnet :p).

Selv må jeg si det går mye i Alison Krauss og Enya til lesing.

Lenke til kommentar
Jeg mener bare at 90% av svarene på dette forumet kunne man funnet ved hjelp av google, og det er bare for å virke ekstra høy i hatten at mange folk (ofte med alt for masse innlegg) legger til "google.com blablabla" i svarene sine... dere svarer jo på spørsmålet mitt (noe jeg er meget takknemlig for), og da ser jeg ikke noen grunn til å skulle rakke litt ekstra ned på meg pga jeg spurte dere som har peiling istedenfor å bruke google...

Nei. Mange av spørsmålene her er vanskelige å besvare med google. De besvares i alle fall ikke med et skjema som er øverst på søkeresultatet når du googler de mest åpenbare stikkordene.

Lenke til kommentar
MFEL1010 Medisin for ikke-medisinere.

 

Hei, jeg tenkte jeg skulle ta MFEL1010 dette semesteret, da jeg ikke bestod forrige semester.

Brukte en slags quiz nettside, med gamle eksamensoppgaver sist, mne har mistet linken, noen som vet hvilken side jeg mener, og som kanskje har linken? :thumbup:

 

http://folk.ntnu.no/andreer

 

Takker og bukker :w00t:

 

Finnes det en slik quiz i teoridelen for itgk også?

Lenke til kommentar
Kompendium til TMA4100 blir solgt på Tapir ja :)
Takk for det... Men hva med ITGK? Har de kompendium i det også? Jeg var selvfølgelig ikke oppegående nok til å kjøpe når de delte ut på stripa. Fjollete. :D

(Jeg føler at ITGK går til Blokksberg med første tog hvis jeg ikke iverksetter tiltak snart)

 

 

Dire Straits er min lesemusikk.

Da går det rette veien. Hører på det jeg også. Enten det, eller den absolutte tystnad! :)

Lenke til kommentar
Uff exphil repetisjonsforelesning i morgen kl 10:/ lite fristende. Men er et must. Eller?:p

 

Det må du nesten vurdere sjæl, men jeg kan ihvertfall si at jeg dreit ganske heftig i det, uten at jeg føler det var grunnen til at jeg ikke fikk A. Jeg vet ikke om du har fått det med deg enda, men det er ganske sterk korrelasjon mellom øvingsoppgavene og eksamen i exphil, så det er (pleier å være) meningsløst å gå gjennom hele pensum før eksamen. I fjor var f.eks alle tre oppgavene på eksamen veldig like de tre øvingene vi hadde hatt. Mitt tips er derfor å heller lese på filosofene knyttet til de øvingene på egen hånd, enn å bruke masse tid i en forelesningssal med en kjip filosofiforeleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...