Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noe annet enn å betale semesteravgiften jeg trenger å gjøre på Studentweb enda?

Godkjenne utdanningsplan. Etter du har betalt semesteravgiften kan du også lage deg en bruker til IT-systemene til NTNU. Da får du mail, hjemmeområde osv.

Skrevet

Er vel ikkje noko problem å finne fram i Trondheim vel? Første og einaste gongen eg var der vandra eg rundt aleine nattestid uten problemer, og uten kart. :p

Skrevet

Einig, vi var der med skulen i vår, og det er ein by det er ganske lett å orientere seg i. Ein ha jo all slags merker ein kan følgje om ein har gått seg litt vill.

Gjest Slettet+12348972834
Skrevet

Husk at jzono1 er nordtrønder, det er som om en hvilken som helst nordmann gikk seg vill i New York - til sammenligning.

Skrevet

Kommer fram, selv om jeg av og til ikke har heeeelt kontroll på hvor jeg er. Og ja, det er mange store ting å navigere etter, og mange små skilt å følge med på. Det blir lettere å lettere, ettersom jeg blir mer og mer kjent.

Skrevet

Fins det spesialbutikker som er store på te i trondheim? tenker noe ala tepalasset i oslo? fint lite utvalg her i fossegrenda, fant twinings earl-grey i løs vekt, og twinings vanlig hvit på bunnpris her, men ellers er det mest billig jallate :(

Skrevet

Fossegrenda er jo omtrent like sentralt som Fætten. Sjekk ut noen av innvandrersjappene i sentrum, mye flott te å få tak i der. Bor forresten fem minutterish unna deg :)

Skrevet

Jeg har da kjøpt en måned med Nokia GPS-navigering i anledning flyttinga =P Jeg finner frem mye lettere, selv om den bare fant 1 Peppes i byen, og det var ikke den i sentrum. Som forresten stenger klokka 20, hva skjer med det?

Skrevet (endret)

Det er nok en lovpålagt grense for å forhindre at folk faktisk tror Peppes Pizza er et akseptabelt sted å spise et ordentlig måltid.

Endret av Loeve
Skrevet
Fysikk høst 07:

36 40 97 58 32 63

A B C D E F

Var det IVT-fysikken? Da må de ha gjort noe drastisk den sommeren, for da jeg var stud.ass. på våren, var det ikke så gode karakterer.

*Kremt*

...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...