Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Hvordan foregår valget av komplimentæremne? Jeg er på mitt fjerde semester med datateknikk, og til høsten skal jeg dermed ha mitt første. Får vi en grundig presentasjon av hvert alternativ, eller må vi gjøre all research selv og melde oss opp til det vi tror er best? Og når vi er inne på saken, har noen et k-emne å anbefale? Mange av emnene på lista virker fryktelig kjedelige etter hva jeg leser på Classmate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ikke plakater på PK da jeg var der for en stund siden. Big Dipper har jeg ikke hørt om, men skal sjekkes ut. Takker!

Big dipper holder forøvrg til der trikkestoppet er (har kanskje flyttet?) i sentrum. Si ifra om du ikke finner den.

 

 

Hvordan foregår valget av komplimentæremne? Jeg er på mitt fjerde semester med datateknikk, og til høsten skal jeg dermed ha mitt første. Får vi en grundig presentasjon av hvert alternativ, eller må vi gjøre all research selv og melde oss opp til det vi tror er best? Og når vi er inne på saken, har noen et k-emne å anbefale? Mange av emnene på lista virker fryktelig kjedelige etter hva jeg leser på Classmate.

Du må nok sjekke ut selv ja :) Linjen din har en liste over godkjente/valgbare k-emner. For å anbefale deg et k-emne er det jo greit å vite hvilke interresser du har, og hvilke emner du syns virker kjedelige... Jeg tok makroøkonomi for ledere (Søk1151 eller noe) og er veldig fornøyd med det. Veldig greit å få litt innsikt i økonomi på et høyere nivå enn ren bedriftsøkonomi, som de fleste syns er kjedelig.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Hei! Jeg leter etter litt informasjon om det å søke stilling som studass, og hva som kreves for å få jobben. Noen tips?

 

Hvis ikke, er det noen som har erfaring med å søke/være studass?

 

Tenkte å søke som studass til matte 3 til høsten. Jevnt over har jeg nok ganske middelmådige karakterer, men greide å få en A på eksamen til jul (sammen med 71 andre, med 684 oppmøtte til eksamen).

 

Har hørt at karakterer i andre fag også er veldig viktig for hvordan man blir vurdert som studass, samt om man har vært det før.

 

Har jeg noen som helst sjans på en slik stilling?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg leter etter litt informasjon om det å søke stilling som studass, og hva som kreves for å få jobben. Noen tips?

 

Hvis ikke, er det noen som har erfaring med å søke/være studass?

 

Tenkte å søke som studass til matte 3 til høsten. Jevnt over har jeg nok ganske middelmådige karakterer, men greide å få en A på eksamen til jul (sammen med 71 andre, med 684 oppmøtte til eksamen).

 

Har hørt at karakterer i andre fag også er veldig viktig for hvordan man blir vurdert som studass, samt om man har vært det før.

 

Har jeg noen som helst sjans på en slik stilling?

 

Det holder nok ikke med den karakteren (selv om det er en del av grunnlaget for å bli studass). De ser nok på antall studiepoeng man har produsert eventuelt klassetrinn, gjennomsnittkarakteren din for alle fagene (snittet ditt med andre ord) og karakterer fra relevante fag for det faget du har søkt :-)

Lenke til kommentar

 

Går kontrollører i nedre singsaker og sjekker etter tv-apparat nå!

Fiffig. Jeg bor jo på nedre singsaker og har ikke betalt lisens. Synd jeg er sjeldent hjemme. Men jeg skal være forsiktig med å åpne dører fra nå.

 

Eventuelt bare si nei om de ber om å komme inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...