Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Du klarer å jobbe deg frempå selv om du gjør øvinga i dag. Du jobber deg ikke frempå ved å droppe en øving. At du var i Åre var ditt eget valg, og konsekvensen av det er at du må gjøre en øving nå på søndag kveld. Eventuelt kan konsekvensen være at du mister poeng på Matte 3 eksamen og har mindre forståelse i noen senere fag, det er jo opp til deg. Men siden du spør om råd: gjør øvinga. Du kommer ikke til å angre på det. Komplekse funksjoner er viktig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis man laster ned filmer via SiT-nettet, hvor stor er egentlig sjansen for å bli tatt?

Unngå Piratebay som tracker hvis mulig.

 

Det burde ikke være så vanskelig, for de kjører vel ikke trackere i dag. Men om poenget er å unngå å hente linker fra TPB, så er nok det en god idé om målet er å laste ned filmer der Tøndel og kompani representerer rettighetshaverne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt KULT2201 - IKT og kulturendring?

Lurer mest på hvor mye man får ut av forelesningene, eller om det er like greit å lese seg opp selv, har 15 min å komme meg fra Gløs til Dragvol om timeplanen min skal gå opp og vil helst slippe :p

Jeg ville heller satt av de fire timene til å lese pensum i en varm krok på Gløshaugen med en kopp kaffe :)
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...