Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du har ingen sjekker på 0-tilfellet. Det er også nokså dårlig struktur til å begynne med.

pseudo:

if speed >= 26: disp 7800; return
if speed >= 16: disp 4900; return
if speed >= 0: disp 2600; return

Merk at i følge spesifikasjonen du nettopp postet er også 0 et tilfelle som skal gi 2600 i bot. Forandre siste til > dersom det ikke er tilfellet.

edit: disp er visst display. Oppdatert til riktigere kode.

Endret av Lycantrophe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i realfagbygget er det piano egentlig?

Jeg frekventerer ikke realfagbygget så ofte, men mener det står ved inngangen til kantina. Tidligere har det stått ved café sito (med mindre det er to av de?).

Skrevet

Hvordan er det å komme seg inn i labene i tredjeetasje på Realfagsbygget etter stengetid? Klarte å glemme igjen en datalader der... Og hvis ikke det er mulig, hvordan er det å komme seg inn der i morgen tidlig når jeg egeentlig ikke har lab.tid?

Skrevet

Er det noen knep i ludo med hensyn til parkering i nærheten av Gløs? Jeg var 06:55 på skolen i dag i håp om å "lure'n inn" på en gratisparkering jeg vet om, dessverre med begrenset hell! Begynner å bli meget lei av å leve in the danger zone. Er det mulig å søke om parkeringstillatelse for studenter, egentlig?

Skrevet (endret)

Hvor lange er abeidstider for en sivilingeniør i forskjellige sektorer (olje, konsulent, kommune, forsker osv.)? Er det virkelig minimum 10 timer om dagen?

Endret av Shushi
Skrevet

Det var helt vanlige arbeidstider der jeg har hatt sommerjobb (FFI, SINTEF), men jeg forestiller meg at det kan være en annen situasjon i noen av konsulentselskapene.

Skrevet

Hvor lange er abeidstider for en sivilingeniør i forskjellige sektorer (olje, konsulent, kommune, forsker osv.)? Er det virkelig minimum 10 timer om dagen?

Er regler mot 10 timers arbeidsdager hver eneste dag i hele året. I kommune vil du hvertfall ikke oppleve noe sånt. Mye bra med å jobbe kommunalt, men lønna er litt lavere enn privat.

Skrevet

I mange konsulentfirmaer bestemmer du selv. Du kan jobbe vanlig 7,5 timers dag hvis du vil det, mens andre velger å jobbe 10 timer dagen. Men noen bedrifter forventer nok at du jobber mer enn 37,5 i uka. Ellers så er det ofte prosjektbasert at du kanskje jobber mer for å levere et godt produkt og bli lagt merke til for å få mer ansvar osv..

Skrevet

Bør man være på plass når vårsemesteret begynner 6. januar? Tenkte å ordne med billetter til jul nå. Har ikke spesielt lyst til å miste første dagen, men jeg aner ingenting om hvordan de pleier å være.

Skrevet

Det kommer vel egentlig helt an på hvilke emner du tar. Stort sett er det jo ikke obligatorisk oppmøte, og hvor viktig første forelesning er varierer fra ubetydelig til litt mer betydelig (gitt at den ikke er obligatorisk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...