Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei:)!

Har begynt å interessere meg for mulige sommerjobber, og driver å søker litt rundt på nettet. Jeg går fysmat og synes derfor det er veldig vanskelig å finne noe konkret man kan søke på. Er det noen som kan anbefale bedrifter som kan være interesserte i å ta inn fysmatstundenter:)?

Lenke til kommentar

Hei:)!

Har begynt å interessere meg for mulige sommerjobber, og driver å søker litt rundt på nettet. Jeg går fysmat og synes derfor det er veldig vanskelig å finne noe konkret man kan søke på. Er det noen som kan anbefale bedrifter som kan være interesserte i å ta inn fysmatstundenter:)?

 

dnv, ffi, kongsberg, accenture og andre konsulentselskaper er jo f.eks noen om pleier å ta inn fysmatstudenter.

Lenke til kommentar

Hvilke perspektivemner som går på våren på gløs er kule? Medisin for ikke-medisinere er jo en mulighet, men det er jo bare sååå mainstream.

 

Jeg lurer på det samme. Vil helst slippe å reise til Dragvoll, siden det vil bety at jeg må/bør kjøpe meg busskort. Det er mye annet jeg heller vil bruke pengene på enn å reise til Dragvoll. :roll:

 

--

 

Jeg har hørt rykter om at de skal skjerpe inn på de såkalte 30-kronersfagene fra og med det kommende semesteret, Jann - Ove.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Greit nok at det koster litt for buss - men om man ikke har flaks med timeplanen skal det mye mer til for å få presset inn et dragvollfag på dragvoll i forhold til snedige perspektivemner som undervises på gløshaugen.

 

---

 

Ryktene gikk jo om at de skulle skjerpe inn forrige vår, så det spørs om de kun driver med PR-oppkast, og lar de være slik de alltid har vært, kun med noen innleveringsoppgaver.

 

Det er egentlig litt synd med MC i psykologi, siden det er et utmerket skrivefag. Kan man å uttrykke seg, så er det utrolig hva slags karakter man kan få selv om man er helt på jordet. :dribble:

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Du slipper jo å dra til Dragvoll uansett, det er vel intet poeng i å gå i forelesninger.

 

Kan anbefale medisin, det var rett og slett ikke noe annet en perfekt. Flervalg og utrolig lett. Jobbet max 10 timer med det faget, eksamen gikk på en time og så var det perspektiv emnet i boks. Anbefales!

Lenke til kommentar

Ryktene gikk jo om at de skulle skjerpe inn forrige vår, så det spørs om de kun driver med PR-oppkast, og lar de være slik de alltid har vært, kun med noen innleveringsoppgaver.

Det var i hvert fall tilfellet med Ex.Phil. Tror det er lenge siden det har vært en så enkel eksamen i det faget. Jeg håper bare at de ikke er like opptatt av normalfordeling som de er på Gløs, for ellers kan det bli skyhøye krav for A.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...