Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spørsmål er ganske teite da:

Hva er testing av programkode?

 

Jeg er klar over at boken sikkert definerer det på sin måte, men jeg kunne arguementert godt for at man testet programkode både ved å kjøre den, se igjennom den og få andre til å kjøre koden din.

 

Men men.. kodingen var veldig grei :-)

Lenke til kommentar

Det har enda ikke kommet ut noe løsningsforslag i 4K :|

 

edit: Hva synes folk om eksamen? Følte den var noe vanskeligere enn den har vært på noen år. Fourierrekka var spesielt stygg, tror jeg brukte halve eksamenstiden på å sjekke regningen der. Tror dog det gikk temmelig greit.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Var ferdig med alle mine ordinære eksamener den 14 i år så da tok jeg opp to fag. 4K var et av de og synes nok eksamen var litt hardere enn den i fjor, men den i fjor var nok litt for lett. (Jada, hvis den er så lett hvorfor tar jeg det opp? Joda, jeg monga på eksamen og har lyst på en A i det faget)

 

Hvorfor var den rekka så stygg? Hvis du bruker den komplekse formen og det at du vet verdien i x = 0 så er det ganske rett frem, om jeg ikke har tenkt feil.

 

Vet jeg hadde et par regne feil her og der, i den dur at jeg glemmer ting jeg har satt uten for integralet osv, og jeg ble ikke ferdig med siste oppgaven. Fikk et ganske stygt integral på slutten der.

 

Alt i alt så var det vel ikke noe poeng i å ta det opp, tviler på at jeg klarer Aen.

Lenke til kommentar

Noen spørsmål er ganske teite da:

Hva er testing av programkode?

 

Jeg er klar over at boken sikkert definerer det på sin måte, men jeg kunne arguementert godt for at man testet programkode både ved å kjøre den, se igjennom den og få andre til å kjøre koden din.

 

Men men.. kodingen var veldig grei :-)

Så du lot være å svare bare fordi du ikke husket den eksakte lærebokdefinisjonen? Ofte kan man karre til seg delpoeng bare ved å svare med sunn fornuft eller det lille man husker på den type spørsmål.

 

Det du nevner høres ut som et fornuftig svar. Jeg ville satt det ned på papiret i håp om å iallefall få delvis uttelling for svaret.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Noen spørsmål er ganske teite da:

Hva er testing av programkode?

 

Jeg er klar over at boken sikkert definerer det på sin måte, men jeg kunne arguementert godt for at man testet programkode både ved å kjøre den, se igjennom den og få andre til å kjøre koden din.

 

Men men.. kodingen var veldig grei :-)

Så du lot være å svare bare fordi du ikke husket den eksakte lærebokdefinisjonen? Ofte kan man karre til seg delpoeng bare ved å svare med sunn fornuft eller det lille man husker på den type spørsmål.

 

Det du nevner høres ut som et fornuftig svar. Jeg ville satt det ned på papiret i håp om å iallefall få delvis uttelling for svaret.

Var flervalgsoppgave med trekk for feil svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...