Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Johan Skule Høye er en fet fyr. Litt avslappet forelesningsteknikk, kanskje.

String-emil: enig!

Sim: WB!

Flin: Må si du er veldig opptatt av hvordan andre er "blåst i hode [sic] sånn sosialt sett". Bruk heller litt mer tid på deg selv, er du snill.

 

Hilsen fra Oven.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Johan Skule Høye er en fet fyr. Litt avslappet forelesningsteknikk, kanskje.

String-emil: enig!

Sim: WB!

Flin: Må si du er veldig opptatt av hvordan andre er "blåst i hode [sic] sånn sosialt sett". Bruk heller litt mer tid på deg selv, er du snill.

 

Hilsen fra Oven.

Burde ikke du heller bruke tiden på relativitetsteori heller enn å krangle med den yngre garde? ;)

Lenke til kommentar

Johan Skule Høye er en fet fyr. Litt avslappet forelesningsteknikk, kanskje.

String-emil: enig!

Sim: WB!

Flin: Må si du er veldig opptatt av hvordan andre er "blåst i hode [sic] sånn sosialt sett". Bruk heller litt mer tid på deg selv, er du snill.

 

Hilsen fra Oven.

Burde ikke du heller bruke tiden på relativitetsteori heller enn å krangle med den yngre garde? ;)

 

Hehe, sjeldent langt fra vim til d.no :-(

Lenke til kommentar

Bor på Moholt. Er en luke over vinduet der det blåser rett inn. Og det trekker sånn ekstremt. Og det blåser luft inn fra hele høyresiden av vinduet også, glippe der og.

 

Siden varmeovnen maks kan stå på tre timer om gangen før den skrur seg av, betyr det at det bare er noen få grader på rommet om morgenen.

 

Er det slik hos andre moholtinger?

 

 

Jeg kommer til å gaffe igjen hele ruten og sende sint mail til sit. :/

Lenke til kommentar

Bor på Moholt. Er en luke over vinduet der det blåser rett inn. Og det trekker sånn ekstremt. Og det blåser luft inn fra hele høyresiden av vinduet også, glippe der og.

 

Siden varmeovnen maks kan stå på tre timer om gangen før den skrur seg av, betyr det at det bare er noen få grader på rommet om morgenen.

 

Er det slik hos andre moholtinger?

 

 

Jeg kommer til å gaffe igjen hele ruten og sende sint mail til sit. :/

Varmeovnen skrur seg ikke av, den går ned på 16 grader. Men hvis du har temperaturmåleren langt unna vinduet kan det tenkes at det oppstår en temperaturgradient så det blir veldig kaldt likevel.

 

Jeg bor på Nedre Singsakerslette og plages også med kulde på grunn av dårlig varmeisolering rundt vinduet. I mitt tilfelle er det ikke snakk om noen åpne luker, så jeg må bare gjøre det beste ut av det (SiT vet om problemet, men bryr seg tilsynelatende ikke). I mitt tilfelle er løsningen en ekstra varmeovn som skrus på på de kaldeste vinterdagene, og ellers et ekstra pledd på sengen i tillegg til en termodyne (er faktisk litt koselig å ha det varmt og godt under dynen når det er høstkaldt i rommet).

Lenke til kommentar

Vel, varmeovnen reagerer ikke før jeg skrur den på 22-24 grader, så selv om det er pisskaldt på rommet lyser ikke "heat"-lampen når den skal varme til 16 grader. :/

 

Synes det er drøyt jeg kan kjenne vind mens jeg sitter 2 meter fra vinduet. Holder jeg hånden ved luken renner det inn luft i samme hastighet som om jeg blåser hardt på hånden.

Lenke til kommentar

Vel, varmeovnen reagerer ikke før jeg skrur den på 22-24 grader, så selv om det er pisskaldt på rommet lyser ikke "heat"-lampen når den skal varme til 16 grader. :/

 

Synes det er drøyt jeg kan kjenne vind mens jeg sitter 2 meter fra vinduet. Holder jeg hånden ved luken renner det inn luft i samme hastighet som om jeg blåser hardt på hånden.

Jeg har litt samme problemet på rommet mitt. Mistenker at det er fordi termometeret ligger langt unna vinduet + plassert på en innvendig, varm vegg (hvis det er slik at termometeret ligger inni boksen man trykker på da). Eventuelt at SiT bruker en litt annen temperaturskala enn det resten av verden er blitt enig om. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...