Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Tok en rask titt på min egen boks. Det er bare 2 ledere + jord inn, så hvis ting er koblet slik jeg forestiller meg (har bare hatt kretsfag, er ikke elektriker), så er det bare å kortslutte de to som ikke er jord. De er koblet i en sukkerbit-dings, så det skulle være en smal sak.

Da tenker jeg du får en badstue. Med tilhørende strømregning (som naboene dine neppe blir glad for). Med mindre du har tenkt opp en løsning for å regulere temperaturen?

Ghetto-modding er ghetto-modding. Evt smette ledningen du kortslutter med ut av boksen og montere en bryter, hurra. Hvis det ikke er en termostat på ovnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite kjapt spørsmål om opptakskravet til 2-årig master i teknologifag, ser det står "Det er fastsatt en nedre karaktergrense for opptak på 2,5"

Hva vil det si? At man må ha et snitt på 2,5 (D,5 på en måte?)?, eller at man må ha 3 (C?) eller bedre i alle fag?

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Har et lite kjapt spørsmål om opptakskravet til 2-årig master i teknologifag, ser det står "Det er fastsatt en nedre karaktergrense for opptak på 2,5"

Hva vil det si? At man må ha et snitt på 2,5 (D,5 på en måte?)?, eller at man må ha 3 (C?) eller bedre i alle fag?

 

Nå vet jeg ikke om det er likt for alle to-årige masterstudier på NTNU, men på f.eks Elektronikk/Kyb/etc så må man ha minst C i snitt på Bachelorgraden sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...