Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det jeg som er dum, eller er fristen gått ut, eller hva ?

 

Hvis du er dum hvis fristen ikke har gått ut, så er du nok dum ja.

Hva er det du ikke klarer? Står ikke faget du vil ha på lista du velger fag fra?

 

Kanskje et interssant forslag, men hva politikere uten utdannelse tror er en god plan driter jeg egentlig i.

 

Så elitistisk du var da. Ikke at jeg likte forslaget, men den holdningen du har kan da umulig være sund.

Og kloffsk har for vane å utvise en sunn holdning i denne tråden ellers?

Ikke vær så atal nå.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål! Jeg skal kjøpe en 30 dagers periode på t:kort (reisekonto). Jeg har allerede mottatt t:kort og opprettet konto. Skal jeg velge Periodekort Trondheim, eller Periode Trondheim?

 

Spør Team-Trafikk eller hva enn de kaller seg nå for tiden. AtÅ?

Lenke til kommentar

Matematikk for ikke-matematikere kan vel ikke være den største utfordringen.

Det kommer an på om man har anlegg for/liker matematikk. Det finnes faktisk folk der ute som sliter veldig med matematikken (selv om det nok ikke stimer av dem på Gløs). :)

Å kalle dem folk blir vel å ta i litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fulgte denne guiden:

http://www.ntnu.no/itinfo/nett-tilkobling/hjemmetilkobling/sftp.html

og da får jeg opp bildet jeg la ved i forrige innlegg. Etter å ha trykket litt rundt på mappene så ser det ut til at filene til hr. blomsten skal ligge på /web/folk/blomsten. Det ligger 35 788 mapper der, men ikke en for brukernavnet mitt! Får vente til mandag og spørre Orakel kanskje ...

Lenke til kommentar

Da er grunnen til at det ikke fungerer mest sannsynligvis at mappen din ikke eksisterer. Ny student?

Ja... Jeg sendte e-post til Orakeltjenesten tidligere i uken og ba om tilgang til webområde (uten å spørre om SFTP), og da fikk jeg bare denne guiden til svar: Koble til filtjenere i Windows XP/Vista/7

 

Jeg fulgte den guiden også, og får koblet til f.eks \\webedit.ntnu.no\www uten problemer, men ikke til \\webedit.ntnu.no\folk. Ingen av tipsene blant kommentarene til den guiden hjalp meg heller ...

Lenke til kommentar

Gjør det noe for meg om jeg mister plassen min på NTNU i år?

 

Problemet er at det ser ut til at jeg ikke rekker å søke om utsettelse pga. militæret pga. jeg har mistet innkallelsen og klarer ikke skaffe nytt i tide. Neste år har jeg jo også to poeng mer pga. fullført førstegangstjeneste, så har det egentlig noe å si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...