Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke komme bort i fra at sim troller en smule, men en gang i blant synes jeg han har god grunn til akkurat den type oppførsel. Det spørsmålet har blitt besvart utallig ganger og itillegg er det et veldig dumt spørsmål.

 

Det er ofte sånn at hvis du MÅ ha noe første dagen så får man beskjed om sånt og hvis man setter seg ned å tenker seg litt etter så er det ikke vanskelig å komme frem til at sånn informasjon får man sikkert etter som tiden går og uansett hva skulle skjedd hvis du ikke hadde bøkene din på første skoledag?

 

Jeg har ikke noe i mot å svare på spørsmål eller hjelpe nye studenter, men det er lov til å tenke seg litt om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker at dere er så hyggelige. Takk for det. Ellers mente jeg "Lykke til" til deg, dinosauren. Ikke på en sarkastisk og vond måte, men jeg tror du kommer til å få fem flotte år. Nyt dem så lenge de varer :)

 

Jo takk skal du ha, hyggelig :)

Årsaken til at jeg spurte var at jeg tok turen opp til trondheim for noen dager siden. I kollektivet mitt lå det en del bøker rundt om så det så ut som om folk allerede hadde skaffet seg bøkene sine. Hadde heller ikke mulighet til å spørre da eierne av bøkene ikke var der. Men er det normalt at folk selger bøkene sine eller er det noe folk beholder for å senere kunne ta til seg glemt kunnskap? Har ikke lyst til å kjøpe helt nye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...