Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Driver å jobber med Loremaster tittelen, og Carbonite er da grei å ha siden den viser alle quests på kartet og gjør det da lett å sjekke hvilken quests du har gjort, eller ikke gjort. Etter å ha brukt 2 timer i Howling fjord for å finne 1 quest som åpner de andre questene fant jeg ut at Carbonite burde være et bra alternativ.

 

E1:

 

Carbonite av, forbanna møkra har plaget meg nok nå.

post-17960-1256000696_thumb.jpg

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger med et Screenshot fra min pala. Tar naturligvis ingen credit for dette, da det er ene og alene TukUI som er synlig på bildet (utenom DBM).

 

post-57932-1256135682_thumb.jpg

 

Må også få sagt at jeg likte godt det nye settet, med unntak av hjelmen slik den fremstår på Humans. Formen ser helt tøvete ut. Den rosa delen var dog ganske stilig og passer merkverdig godt inn.

Lenke til kommentar

Hmm.. fikk head of Onyxia i daq på Holy/Ret pally.

 

Hvilken reward ville dere valgt? Tenkte umiddelbart på neck for retribution.. oppgradering fra Might of the leviathan. Men det er vel ikke veldig ret-pally stats...

 

Men så vurderer jeg også Polished Dragonslayer's signet som en oppgradering fra Seized Beauty. Greit nok, spirit er jo bortkastet.. men pga item level er det jo en ganske ok oppgradering uansett... +13 int, +15 crit og +23 spellpower for 19Mp5...

 

:hmm:

Hmm.. Tips og tanker?

 

Takk.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Har litt problemer med grid. Viser ikke hvor mye hp en person mangler. Hva er det jeg skal stille på? På layout er det jo så mye forskjellig. Frame alpha, healing text, center text, center icon osv. Hva er det jeg skal stille på for å få den til å vise hvor mye hp en person trenger, debuffs, osv?

Lenke til kommentar
Har litt problemer med grid. Viser ikke hvor mye hp en person mangler. Hva er det jeg skal stille på? På layout er det jo så mye forskjellig. Frame alpha, healing text, center text, center icon osv. Hva er det jeg skal stille på for å få den til å vise hvor mye hp en person trenger, debuffs, osv?

Frame - Center Text - Unit Health.

Da får du opp hvor mye personen mangler for full health.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...