Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Diskuter din Paladin her!

 

paladin.jpg

 

Klassen role:

Paladins are the consummate knights in shining armor, meant to be in the thick of things. Their defensive abilities allow them to stand toe to toe with monsters and take a beating - they are tanks overall. This is not the sole purpose of a Paladin, of course; their auras, seals, heals and resurrection spells give them the chance to act as a support healer. We're not telling you how to play the game - one of the fascinating practices of this genre is the ingenuity exercised by the players every day!

 

Hvilke raser kan være paladin:

-Dwarf

-Human

 

Her er våpnene en paladin kan bruke:

-One- and Two-handed Maces

-One- and Two-handed Swords (trenes ved lvl10)

-One- and Two-handed Axes

-Polearms (trenes ved lvl20)

-Relics

 

Her er typene armor en paladin kan bruke:

-Cloth

-Leather

-Mail

-Plate (trenes ved lvl40)

-Shield

 

Linker:

-WoW Europe -> Info -> Classes -> Paladin

-Paladin overview, stats, weapon abilities, armor proficiencies (WoW Vault)

-Paladin Skills (WoW Vault)

-The Paladin Lodge (WorldOfWar.Net)

-Official Paladin Forum (WorldOfWarcraft.com)

-Paladin Talent Calculator (WoW Vault)

-Thottbot: Paladin (Thottbot.com)

-Relics (WoW Wiki)

 

NB! Ser gjerne at dere ikke bruker forkortelser som BoK (Blessing of Kings), etc. Da det kan være mange som ikke helt forstår disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte human paladin i betaen og spiller det nå i retail. Mine erfaringer som paladin er at folk VIL ha meg i party :p Kanskje fordi jeg kan ressurecte, eller kanskje pga auraene mine. Foresten så oppdaget jeg nettopp lay on hands, og den er helt genial. Fatter ikke hvorfor jeg har unngått den tidligere.

 

Noen andre gode auraer, blessings eller lignende jeg bør glede meg til da jeg blir over lvl21 ?

 

Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Klarer den såvidt ikke alene :( Dør på tredje gruppen med defias som kommer.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Spiller Dwarf Paladin også, fett :)

 

Er litt usikker på talent build, men denne fristet litt:

http://www.classesofwarcraft.com/?m=t&c=5&...050050100000000

 

Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall?

Du får et skjold, Bastion of Stormwind

Se forresten på thottbot.com eller classesofwarcraft.com for hvilke spells/abilities du får i senere lvl's.

Lenke til kommentar
Spiller Dwarf Paladin også, fett :)

 

Er litt usikker på talent build, men denne fristet litt:

http://www.classesofwarcraft.com/?m=t&c=5&...050050100000000

 

Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall?

Du får et skjold, Bastion of Stormwind

Se forresten på thottbot.com eller classesofwarcraft.com for hvilke spells/abilities du får i senere lvl's.

Jepp. Men dette starter en serie av quests.

 

Til slutt får du denne:

 

http://www.thottbot.com/?i=4190

 

Jeg critter 320 dmg. med Seal of command : )

Lenke til kommentar
Spilte human paladin i betaen og spiller det nå i retail. Mine erfaringer som paladin er at folk VIL ha meg i party :p Kanskje fordi jeg kan ressurecte, eller kanskje pga auraene mine. Foresten så oppdaget jeg nettopp lay on hands, og den er helt genial. Fatter ikke hvorfor jeg har unngått den tidligere.

 

Noen andre gode auraer, blessings eller lignende jeg bør glede meg til da jeg blir over lvl21 ?

 

Hva får man foresten av lvl20 paladinquesten hvor man skal beskytte hu dama i westfall? Klarer den såvidt ikke alene :( Dør på tredje gruppen med defias som kommer.

Hva er "Lay on Hands"?

Lenke til kommentar

Lay on Hands er en instant self heal med lang cooldown, 60min tror jeg det var.

 

Paladin har ikke range fordi de er paladiner! Paladin med hagle passer ikke akkurat med imaget :no:

 

Også er det fordi warrior skal kunne ha litt som paladin ikke har, er litt problemer på alliance siden at mange velger paladin over warrior. Det er ganske trist siden warrior er desidert bedre tank senere i spillet, paladin er veldig god solo og støttespiller i grupper men horrible tanker siden de ikke kan holde aggro på mer enn 1 mob om gangen. Kan alltids bruke consecration, men det blir stress fordi det er aoe og bryter all form for cc da :mad:

Endret av sintebesten
Lenke til kommentar

For de som lurer på hvilke talents de skal satse på og de vil være all-around, så er det greit å ta følgende:

 

1: 5/5 på Spiritual Focus (70% for at Holy Light ikke blir interrupted)

2: 5/5 på Improved Devotion Aura (25% bedre Devotion Aura)

3: Resten tar du på retribution, etter 10 points der, ta Seal of Command, på lvl 35 ga den meg 200-500dmg i tillegg til melee :)

Lenke til kommentar

Jepp, festlig klasse. Stresset i hele forgårs med Pala questet for å få Verigans Fist. Veldig skummelt/spennende å løpe gjennom Arathi Highlands, Hillsbrad foothills og Silverpine forest. Masse horde, så døde noen ganger, men vi var 3 paladins så vi gav oss ikke uten kamp ;)

 

Men det var ihvertfall verdt det, for den Mace'n er ganske artig. Nå gleder jeg meg bare til Seal of Command :)

 

Men har sett på US forumet o.l. at det er blitt klagd på Paladins (manglende) DPS i highlevel. Er ikke dette ganske gear dependent, eller er det en generell klassesak at Paladins ikke får så høy DPS som f.eks Warrior?

Lenke til kommentar

Elsker Min Paladin :blush:

 

for oss som ikke har spilt paladins noe spesielt høyt som f.eks 40+ så vil det ikke set ut som du har så veldig dårlig dps, men fordi som hadde lvl 60 paladins før SoTC patchen så kan nok den være litt brutal ja.

 

her er forresten en utrolig god talent build :

Les hele threaden rett og slett, bedre tips og triks til en paladin skal du lete lenge etter, det garanterer jeg!. :thumbup:

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post4463

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Bruker akkurat nå http://www.thottbot.com/?i=5730, fin øks :D

 

Drop i deadmines. :love:

 

Edit:

Skal ta paladin questet og få Verigans fist i helga, wow lan til onsdag :D

Btw, venter også på Seal of Command :love: Mangler 3 talent points.

 

Edit2:

Kan vel ta talent pointsa mine også (fram til nå):

Holy:

5/5 Spiritual Focus

 

Retribution:

5/5 Benediction

2/5 2h Weapon Specialization

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Elsker Min Paladin :blush:

 

for oss som ikke har spilt paladins noe spesielt høyt som f.eks 40+ så vil det ikke set ut som du har så veldig dårlig dps, men fordi som hadde lvl 60 paladins før SoTC patchen så kan nok den være litt brutal ja.

 

her er forresten en utrolig god talent build :

Les hele threaden rett og slett, bedre tips og triks til en paladin skal du lete lenge etter, det garanterer jeg!. :thumbup:

 

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post4463

Det finnes mange bedre...noe er waste, og noe burde vært med.

Lenke til kommentar
Kan vel ta talent pointsa mine også (fram til nå):

Holy:

5/5 Spiritual Focus

 

Retribution:

5/5 Benediction

2/5 2h Weapon Specialization

Jeg kjører samme, bare at jeg har 4/5 2h Weapon Specialization og er 2 points unna SoC :)

 

Hva veien blir videre med talents og sånn vet jeg ikke helt. men jeg tenkte på å specce retribution fullt ut (Blessing of Kings). Skal også ha de "standard" poengene i Holy treet. Decisions, Decisions...

 

Birger_Nord: Er straks lvl 24 :)

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...