Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Tull tull og mere tull, defence er bra men ikke best... alle skjønner vel at stamina vil være best stat etter man er 540 i defence, at du virkelig orker å lage diskusjon om det...

 

Ingen enchanter defence når du allerede er capped for det, man går helst for mest mulig HP, man får jævlig med defence fra gear og det holder i massevis... Skulle det være at jeg gemmer for defence er det bare pga yellow socket bonus, 10def+15stam.

 

Grunn for at det er -20% dodge er at folk skal bli mer varsom, healers skal ikke sove under raids som de kunne i mange andre raids til nå, tanks må være/bli flinkere å bruke CD til riktig tid.

Lenke til kommentar

Palaen min er 80 med iLevel 200-219 gear (Epics, Naxx, Hateful).

 

Jeg vurderer også og gå holy / Prot. Men hvordan gearer jeg opp en Holy / Prot pala - fra Retri, dårlig pvp geared? :S

 

Jeg kan jo gå masse HCs, Totc og de nye tingene som kom.

 

Har ikke mye penger heller.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Jada, levler ny paladin! Romjulsprosjekt, men ganske latterlig på low-level at jeg oneshoter mobs (lol?) har bare Heirloom-øks foreløbig, løper rundt i cloth shoulders/chest (Heirloom) som jeg hadde igjen fra jeg levlet magen : (

 

Ble typ level 16 på 3,5timer, gjorde også et ragefire charm run og fikk en helt syyyyyk cloak med 5(!) strength fra en eller annen bag jeg fikk, ganske morsomt å levle nå etter at blizzard redesignet hele systemet.

 

Planen er å prote this shit up på level 80 siden tanks har insta-ques og siden jeg liker heroics og jeg liker å tanke så farmer jeg gullet mitt på den måten!

 

SÅ HEISANNHOPPSAN PALADONGM8S : )))))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...