Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv minimalt med addons, Carbonite som minimap/map addon, Bartender 4, Buffalo, PallyPower, Omen, X-Perl Unitframes/raidframes og Prat av addons som vises i grupper/alene.

 

Klarer ikke å ha for mye på skjermen samtidig, så har kun det esentsielle oppe hele tiden. Synes AMD 4ever! sitt UI ble alt for rotete for min del og for mye på skjermen hele tiden.

Lenke til kommentar

Hmm, da har vi forskjellige definisjoner på rotete UI :p jeg har hvertfall samlet alt mitt i bunnen av skjermen, og jeg har ikke "løse knapper" her og der som ikke henger sammen med resten av hotbars o.l. Slike ting hater jeg når det kommer til UI :p

Og det er ikke mye oppe hele tiden, det der er under et slack raid i Ulduar der jeg viser raid hud nede til høyre, party i toppen av skjermen.

Lenke til kommentar

Skulle tatt bilde av UIe mitt i går når vi gikk Ulduar, men var første gang jeg tanket Ulduar så var mer opphengt å skjønne taktikken i tankingen fremfor å ta bilder.

 

Hos meg har jeg Bartender bars nede på midten, prat til venstre neders. Minimap øverst til høyre hjørne med pallypower under. Buffalo rett ved siden av. Omen vises kun under raids og når en mob er selected så når jeg healer vises Omen skjelden eller aldri.

 

I tilegg bruker jeg SCT og SCTD som går i ovale buer midt på skjermen med healing i midten i små skrift.

 

Vanskelig å forklare helt så får poste et bilde når jeg kommer meg fremfor PCen igjen :)

Lenke til kommentar

Nei sier du det du, det visste jeg ikke[/ironi]. Dette er paladin tråden og det er helt på sin plass at man poster sin ui som PALADIN i en paladin tråd for å få ris å ros om ui'en sin, av andre paladins. Leke moderator kan du gjøre et annet sted.

 

Bear^: Det er Titan Panel, elsker den addonen.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Har ganske nylig begynt å spille holy og synes det er ganske artig.

 

510143.jpeg

 

Er det noe dere mener jeg burde ha av addons i tillegg til dette? Har grid, men får ikke stilt det inn helt som jeg vil.

 

Bruker grid, sbf frames, xperl, bartender, pally power og quartz

Endret av akak
Lenke til kommentar
Har ganske nylig begynt å spille holy og synes det er ganske artig.

 

510143.jpeg

 

Er det noe dere mener jeg burde ha av addons i tillegg til dette? Har grid, men får ikke stilt det inn helt som jeg vil.

 

Bruker grid, sbf frames, xperl, bartender, pally power og quartz

 

Hva er timeren på Judgements of the Pure? Bruker TellMeWhen selv, som også er satt opp til å vise når jeg får Infusion-proccs, men den har ikke timer som vises med tall.

Lenke til kommentar

Nå har jeg forresten satt opp noen veldige kjekke macros som dere også kan bruke. De krever at man har addonen AfterCast som du får her: http://www.wowinterface.com/downloads/info...FansUpdate.html

 

 

#showtooltip
/ac +start /run SendChatMessage("Protection on You, unable to attack but safe from danger!","WHISPER",nil,UnitName("mouseover"))
/cast [target=mouseover,help] Hand of Protection; [help] Hand of Protection; Hand of Protection

 

Denne gir Hand of Protection til mouseovertarget, og whis BoP treffer ( target ikke dør før den lander ) så sender den et whisper til target. Hvis du spammer macroen vil den kunn sende whisper 1 gang. Har samme macro for Salvation også.

 

For å kaste andre spells som ikke krever at du skriver til target bruker jeg kun mouseover delen av macroen.

 

#showtooltip
/cast [target=mouseover,help] Holy Light; [help] Holy Light; Holy Light

 

Denne kaster HL på target under musa, om jeg ikke har target eller enemy target kaster den på meg selv. Har jeg et annet friendly target og musa ikke er over en player kaster den på target.

 

Andre macroer inkluderer f.eks en Concentration+Aura Mastery macro:

 

/cancelaura Concentration Aura
/castsequence reset=2 Concentration Aura, Aura Mastery

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

UIet jeg kjører på, nesten identisk når jeg er i raids med unntakt av Omen på høyresiden og raid party/raid ned under min unit frame.

 

E1:

 

I tilegg kjører jeg med en zoom vidde høyere enn preinnstallert, hjelper virkelig når du offtanker og trenger oversikt over et litt større område.

post-17960-1255998598_thumb.jpg

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Det er den forbanna Carbonite som jeg ikke klarer å skjønne snøringe av hvorfor den ikke vil la meg legge til andre minimaps. Har en snerten liten minimap jeg egentlig bruker men Carbonite nekter plent å la meg bruke den.

 

Har forsøkt å knote med settingen men får den ikke F meg til å stemme hva jeg enn gjør, men ja, helt enig, den er stygg som et uår :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...