Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at du gearer og gemmer rett? Strength er veien å gå, med 21 agi og 3% crit-meta, og en Prismatic gem i en socket. Om du har 2pc t9 er det også bedre å gemme +10 strength og +10 crit i sockets der du får +4 Strength eller mer for gul socket bonus.

 

Hvorfor Agi+3%dmg og ikke Crit+3%dmg? er dette bare fordi du slipper å gemme en str+stam gem?

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du gearer og gemmer rett? Strength er veien å gå, med 21 agi og 3% crit-meta, og en Prismatic gem i en socket. Om du har 2pc t9 er det også bedre å gemme +10 strength og +10 crit i sockets der du får +4 Strength eller mer for gul socket bonus.

 

Hvorfor Agi+3%dmg og ikke Crit+3%dmg? er dette bare fordi du slipper å gemme en str+stam gem?

 

Som til slutt er en DPS increase. Ja.

Lenke til kommentar

Jeg speccet nettopp prot for å tanke litt. Tankingen gikk greit, bortsett fra at jeg brant vekk mana alt for fort.

 

Samme gjelder når jeg går solo, mana forsvinner latterlig fort og jeg gjør mindre skade.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette? jeg vil ikke respecce hver gang gruppen trenger en tank.

Lenke til kommentar
Jeg speccet nettopp prot for å tanke litt. Tankingen gikk greit, bortsett fra at jeg brant vekk mana alt for fort.

 

Samme gjelder når jeg går solo, mana forsvinner latterlig fort og jeg gjør mindre skade.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette? jeg vil ikke respecce hver gang gruppen trenger en tank.

Husker du på å bruke Blessing of Sanctuary?

Lenke til kommentar

BoS og DP, men det bruker du garantert. I heroics pleier jeg å unequippe skjoldet i små perioder av gangen for å ta mer skade->mer heal->mer mana. Funker bra. Når du har skjoldet på er det viktig at du har Holy shield gående hele tiden. Jeg er litt slapp i raids med den, men i HC's er den livsviktig for å holde manaen gående.

Lenke til kommentar

Seal of Judgement og JoW kjører jeg i Heroics. Noe du å kan gjøre er å pulle 2 og 2 grupper hele veien sånn at det er flere som slår på deg->Masse BoS mana og masse healmana. BoW er ingenting mot BoS. Bare tull, ikkje hør på sånne folk.

 

Edit: Seal of Judgement ja, haha, epic :p Mente SELVFØLGELIG Seal of Vengeance(SoV)

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Tenker høyt her; hvordan ville det være å specce inn Seal of Command med prot leveling? Om jeg ikke husker helt feil er vel Seal of Command redesignet til å treffe flere mobs samtidig. Ligger vel ikke for dypt i retri treet heller.

 

Levelet selv med retribution så er ikke helt kjent med leveling gjennom prot :)

Lenke til kommentar
Ser ut til at ting er litt enklere nå. Klarer iallefall å tanke flere grupper uten å måtte drikke.

Hva gjorde du? Litt nysjerrig bare, aldri tanket på low level før.

 

Gjorde ikke noe særlig. Bruker BoS, SoV og JoW. Også er jeg litt mer varsom med hva jeg kaster og ikke brenner av mana mens jeg har 100% threat..

 

Fant ut at mobs i Mana Tombs aggroer de andre i gruppen når de stunner meg, så da gjorde iallefall ikke jeg noe feil der afaik.

Lenke til kommentar
Tenker høyt her; hvordan ville det være å specce inn Seal of Command med prot leveling? Om jeg ikke husker helt feil er vel Seal of Command redesignet til å treffe flere mobs samtidig. Ligger vel ikke for dypt i retri treet heller.

 

Levelet selv med retribution så er ikke helt kjent med leveling gjennom prot :)

Vil tro at det ikke er noe særlig, selv med cleave-funksjon. Husk at du ikke dreper de gjennom melee, men gjennom HS/Consecration/Hammer. Dotten til SoV er ganske pen, og. Du får heller cleave med Hammer hammer.

Lenke til kommentar
Jeg speccet nettopp prot for å tanke litt. Tankingen gikk greit, bortsett fra at jeg brant vekk mana alt for fort.

 

Samme gjelder når jeg går solo, mana forsvinner latterlig fort og jeg gjør mindre skade.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette? jeg vil ikke respecce hver gang gruppen trenger en tank.

 

Holder du Divine Plea oppe hele tiden?

Med Divine Plea konstant oppe og BoSanc har jeg aldri mana-problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...