Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med speed på våpen med dual wield? har en 47 warrior nå.

 

Etter whirlwind buffen er det helt klart best å ha 2 trege våpen siden whirlwind slår med begge våpenene nå. Og mengden rage du får fra en treg offhand er den samme som med en rask en, du får bare rage'n litt tregere, men du får mer hver gang.

 

Så gå for tregest mulig :)

Lenke til kommentar

Okei, etter enda en liten pause er jeg tilbake igjen. All den evige honorfarminga med fult protgear tok livet av meg i starten, men har nå fått skaffet endel dmggear igjennom badges og instances, samt 3 deler av merciless. Har ikke noe brukbart våpen enda og veien til merciless weapon var kjedelig når du startet på 0 honor og tapte alt av bgs omtrent, men har endelig kommet meg til 22 k honor og regner med at jeg straks får nok. Regner med det er mace som er tingen eller? Også noen som har noen bra pvp specs? har ikke vært dps/pvp specca på leeeenge, skal bli gøy å ta en pause fra tankinga litt :D

Lenke til kommentar

Vurderer selv en concussion blow eller toughness spec, men et liv uten piercing howl frister lite.

 

Går vel kanskje for samme 35/23/3 (vil ha slam, ble forelsket etter jeg prøvde ut min eksperimentelle slå hardt dø enda hardere BG-spec)

 

Edit: Tactical mastery er nå flyttet til tier2 arms!

 

Edit2: toughness og Imp. Spellreflect ble i samme slengen nerfet (toughness 30% og ikke mindre CD på spellreflect) Da ble arms/fury build :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Heroic Fury er noe forbanna dritt.

 

GG vi får en halv cooldown RACIAL på 41 talent point spotten.

 

GG.

 

Ta bort druids sin tree of life og gi dem shadowmeld der istedenfor please.

 

 

 

http://talent.mmo-champion.com/?warrior=15...012030000000000

 

 

KJEMPEMORSOMT.

 

 

51 arms er 100% useless.

 

Bladestorm er noe drit og ikke verdt å kaste bort PH for.

 

Titan's Grip med Furious attack's er altfor unreliable for å spille i fleste warr setups. (Kan fungere med 100% burst teams, men kommer til å føles som du spiller en retri pala og venter på lucky procs)

 

http://talent.mmo-champion.com/?warrior=05...312253122011301

 

Om du skal gå fury..

 

 

Forventer mer forandringer før denne patchen kommer live, så orker ikke å tenke for mye på optimale oppsettet for ptsa..

 

Men jeg vet at mer enn 1 i TM er ubrukelig.

 

(Er noe drit at de flytta TM faktisk, fordi nå med WOTLK må vi gå 15 pts prot uansett, bare mindre å putte det i.)

 

En 9/52 spec kan være rimelig sterk om du spiller med en shaman i 2v2.

 

Sinnsvak speed med WF + BL, med 2x 2handers. Får du en lang hit streak der med furious oppe så går det meste ned.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...