Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, spørs vel hva du skal gjøre... Tanke heroics? DPS? Soloe og tanke normale instancer...

 

Personlig syntes jeg det enkleste og greieste er å specce fullt ut for det du har tenkt å gjøre, og så respecce hvis du skal fylle en annen rolle.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hviken warrior specc er best for RWD. Jeg kommer ikke til å ha så bra gear før litt uti s4, siden den bare er lvl 63 nå.

 

Jeg tenkte først på: http://www.wowhead.com/?talent=LV0xbIbqMbdbZVVzm0xRZc

 

Syns second wind og tactial master er et must, og blood frenzy synergy'er godt med roguen. Men jeg har hørt masse godt om endless rage i det siste og lurer på om den er et reelt alternativ.

 

Vil i så fall prøve denne http://www.wowhead.com/?talent=LV0xbNbqMhdfoVVzm0bZc

 

Noen syns punkter?

Lenke til kommentar

Den første du linka er en spec jeg liker godt, bare ta vekk et poeng i two-handspec og smell det inn i anger management.

 

Om du vil ha unbridled, booming eller pimp. Demo er smakssak.

 

Sånn for the record, husker jeg rett så hjelper anger management på ragedecay som er hovedårsaken til at jeg liker det talentet. Hadde jeg fortsatt spilt kunne jeg sjekka, men den gang ei ;)

Lenke til kommentar
Den første du linka er en spec jeg liker godt, bare ta vekk et poeng i two-handspec og smell det inn i anger management.

 

Om du vil ha unbridled, booming eller pimp. Demo er smakssak.

 

Sånn for the record, husker jeg rett så hjelper anger management på ragedecay som er hovedårsaken til at jeg liker det talentet. Hadde jeg fortsatt spilt kunne jeg sjekka, men den gang ei ;)

 

Er enig i 2h mastery kommentaren. Annet enn det så er begge speccene helt normale cookie cutter builds, så derfra er det bare å ta etter smak og behag. ser du har unnlatt flurry builds, noe som jeg støtter fordi jeg synes TM gir en høyere skillfactor til warrior spillingen.

 

vet ikke om AM hjelper på ragedecay men i arenaer er du vanligivs holdt i combat omtrent hele runden som warrior og da ticker og går AM kontinuerlig, 1% ekstra 2h dmg er bullshit uansett, er som jeg pleier å si til folk som ikke tar Blood Frenzy og heller putter poeng i 2h mastery, "2 talent poeng for 2% ekstra dmg for deg, eller 2 talent poeng for 4% ekstra dmg for deg og alle andre melee i området?"

Lenke til kommentar

AM pleide å stoppe ragedecay med 30%

 

Nå er det byttet til 1 rage / 3 sekunder imens du er combat.

 

Dog overall er nok 1 rage / 3 sekunder mer verdt enn 1% skade.

 

(Si en god 10 minutter lang kamp, 600 sekunder 600/3 = 200 rage som blir veldig mye skade/utility mens over 600 sekunder med 1% dmg og du holder stabilt 500 dps så får du 300 damage over ellerno over 10minutter..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Har lyst til å begynne med wow igjen. Gidder ikke farme, så jeg vil kjøpe en.

 

Hvor mye må jeg ut med for en full t6 dps gearet warrior?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Orcs blood fury racial fungerer som en ekstra trinket samt at de har litt ekstra stun/fear/snare resistance. Tauren har ekstra hp og +15 blomsterplukking.

 

Tror jeg ville valgt orc, fordi jeg har allerede valgt orc. Og orc warriors ser råtøffe ut i litt skikkelig gear :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...