Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Startet å spille på warrioren min igjen, etter over 1 års pause, lurer på hva som er det beste for fury nå? 2 treige 1handers eller 1 treig og en rask:) raskest mulig svar hadde vært topp

 

takker på forhånd

 

PS: hvor mye hit burde jeg ha?

 

2 treige 1h siden Whirlwind gjør damage fra begge våpenene nå. Du bør nå 95 hit, og derfra stacke strength og crit siden 95 hit er cap for yellow attacks.

Lenke til kommentar
Ikke glem Precision.(3% hit)

Cappen er 142 uten precision og 95 med, for two-hander er vel 142 + 3% til som jeg ikke husker ikke huet cappen for white, mens DW har 24% som er en 370 eller noe vel?

 

Titan's grip blir cirka 190 hvis jeg tenker rett, du trenger 6% utenom precision som tilsvarer 95 hit så blir jo titan's det dobbelte, tror noen av tallene mine er en anelse feil så hvis noen som husker det nøyaktig eller har tid til å sjekke WoWwiki kunne retta på meg :p

 

editer med helt korrekte tall senere i kveld.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Hehe ja en orc med 2 svære økser eller noe hadde også sett veldig bøst ut, men får tenke over det samme, har dog aldri vært særlig fan av arms, problemet er at det alltid har vært best for pvp og jeg nyter pvp best. Selv om pre tbc var det fullt mulig å gå fury pvp hvis du hadde epic pve gear, følte jeg selv ihvertfall, jeg pleide ihvertfall det.

 

får teste litt av hvert med patchen imorra

Lenke til kommentar
Kan dere velsigne dette buildet (fury)? Har nettopp dinget 70 og har meget dårlig gear. Planlegger å pvp-e til meg litt gear.

 

Altså, skal du PvPe så har du glemt cirka alt man vil ha til PvP. (Les: Piercing Howl & Intensify Rage)

 

Either way, hvorfor PvPe til gear når WotLk nærmer seg?

Lenke til kommentar
Kan dere velsigne dette buildet (fury)? Har nettopp dinget 70 og har meget dårlig gear. Planlegger å pvp-e til meg litt gear.

 

Altså, skal du PvPe så har du glemt cirka alt man vil ha til PvP. (Les: Piercing Howl & Intensify Rage)

 

Either way, hvorfor PvPe til gear når WotLk nærmer seg?

Hva skal jeg ellers gjøre? Gearet er på level 66 nivå og jeg er temmelig lei av å queste nå. Endte opp med et build med Piercing Howl ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...