Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål fra en noob.. er en 62 arms/fury warrior(ca dette buildet), kjører på med The Unstoppable Force (wowhead) nå, den duger jo greit den. Er det et våpen jeg kommer til å bytte ut med det første? Har enda ikke lekt så mye i outland. Spiller bare solo, så blir lite instance på meg. Skal jeg holde på den til 70 eller? Har brukt evigheter på å levle opp til 62, men regner med å være ferdig før wotlk. Skal jeg gidde å bruke penger på enchant? Og i såfall hvilken? Har ikke flust med gull, men litt har jeg, kan evt soloe endel instancer en stund for å få tak i litt peng. :) Har ikke snøring på enchants og hva de koster rundt om kring. Spiller på kilrogg.

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Jepp bruker be imba når vi tar inn i guilden, står egentlig bare

Low melee hit der.

 

Så jeg slenger i 1-2 +hit gems og 15 sta i resten og gjør kara til jeg kan kjøpe badgegear?

 

Så dette er ok og ikke noe å bry seg om enda?

# Dodge: 25.33%

# Parry: 17.55%

# Block: 19.36%

 

Hei, de statsene er gode nok for heroics og t4 raiding. Jeg ville rådet deg til å satse mer på block rating og block value isteden for dodge og parry her, som warrior trenger du å bli truffet for å få rage til å ha en tilfredstillende threat per second, så dps'en kan gå "all out" Jeg sier ikke at du på noen måte har for mye, men for all del ikke vær redd for å miste noe av det til fordel for SBR / BV. Bare husk ha imp thunderclap oppe, og alltid bruke Shield block etter hver cooldown for å ungå crushing blows når du tanker raid bosser / lvl 73 mobs, og det vil ikke være noe problem å heale deg i et raid.

 

Også; drop de hit rating gem'sene og kjør på med 15 stamina i alle slots fra nå av.

Hit rating og expertise er ikke noe du trenger å satse på før t6 content, når raid dps'en virkelig begynner å bli høy og du ikke har råd til å misse noen special abilities.

- det er også veldig lite tanking gear med hit rating å få tak i før det uansett.

 

 

Offtopic: kult forum, oppdaget det nå ;)

 

Rull - Level 70 Warrior

Valorous

Hellfire

 

rull1tx6.th.jpg

Endret av kristoffer-s
Lenke til kommentar

Adder at kontoen er hacket og at alt gearet er 2nd gear.

 

Jeg er ikke DE så jeg vendoret gearet mitt da jeg fikk nytt 1 og 1.

Hackeren SLETTET gearet, ikke vendoret.

Blizz restoret det vendoret gearet (det jeg hadde vendoret siste 3 mnd)

Så hele karakteren ble satt tilbake 1 år.

 

Her er før haxx tanker VR, nå kan jeg bare kara :(

Grunnen til at jeg spurte er pga jeg har spillt pala siden og der er det magiske nummeret 102.4

post-64596-1218706583_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...