Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Mye. Jeg har 9% + 5% (talents) på roguen min og merker fortsatt mye miss. Warrior trenger enda mer pga. ragesystemet. 15%+, gjerne mer.
Acurus Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe.
manyquiz Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe. 8728394[/snapback] jeg tenkte i allefall sånn : hva skal jeg med critrating når jeg bare misser, så da tok jeg hit rating istede for crit
gamer73 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Som 2H MS warrior valgte jeg scryers ene og alene pga skulderenchanten.
Acurus Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe. 8728394[/snapback] jeg tenkte i allefall sånn : hva skal jeg med critrating når jeg bare misser, så da tok jeg hit rating istede for crit 8728613[/snapback] ja det er nå så, men jeg tenkte mer i retning av attacktable'en. tenkte jeg skulle prøve og overbevise en rogue som bare går for crit og AP til og plukke opp litt +hit og, sånn at han kanskje hjelper til litt i raids
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe. 8728394[/snapback] jeg tenkte i allefall sånn : hva skal jeg med critrating når jeg bare misser, så da tok jeg hit rating istede for crit 8728613[/snapback] ja det er nå så, men jeg tenkte mer i retning av attacktable'en. tenkte jeg skulle prøve og overbevise en rogue som bare går for crit og AP til og plukke opp litt +hit og, sånn at han kanskje hjelper til litt i raids 8736315[/snapback] Bra, for Rogues uten hit er verdiløse.
DaXoN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...030022103531051 tank spec? jeg har nå hatt snart et halvt år pause og har tenkt og lvl opp min warrior som tank. vil dette funke?
likferd Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) nei, nei nei, nei nei. Focused rage er et must. Beste talentet i alle treene til sammen. Om du absolutt vil ha booming voice, flytt over poeng fra imp. defensive stance Endret 30. mai 2007 av likferd
DaXoN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) nei, nei nei, nei nei. Focused rage er et must. Beste talentet i alle treene til sammen. Om du absolutt vil ha booming voice, flytt over poeng fra imp. defensive stance 8739667[/snapback] hehe så ikke den istad jeg:P litt trøtt hehe sånn http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...030022103531351 Endret 30. mai 2007 av DaXoN
v-gard Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg dual-wielder nå på min warrior, og stortrives. Blir lvl 43 snart når servern min kommer opp, og da har jeg lyst til å respecce. Har nå dette: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zs0gRfb men har ikke bruk for imp. slam med dual wield (hadde 2h før), og føler at jeg bør endre den til noe som denne: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmhxRVu som lvl 45 i hvertfall. Tips?
Bjonski Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hallo folkens. Jeg har en lvl 61 tauren warrior som jeg sliter litt med. Jeg er fury specced og bruker Rage Reaver. Mitt problem er at jeg bommer ganske mye og ligger langt ned på dmg meter. Noen tips? eventuelt respecce?
Bjonski Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Om du bruker 2h, bør du gå for Arms. 8756256[/snapback] ok, vet du om en bra spec?
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Gjør Thrallmar-questene, bli honored og kjøp 2x Grunt's waraxe. Ellers bør du plukke opp +hit-gear så fort som mulig, noe det dessverre ikke er så mye av i HP. Når du kommer til Zangarmarsh/Terokkar blir det bedre. Bog walker's belt (Zangar), Terokkar tablet of precision (Terokkar) og Clefthoof helm (Nagrand) er prima saker. Ikke vær redd for å trappe ned til mail/leather, så lenge det er en god oppgradering mtp +hit.
Sink Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 jeg er fortsatt i zangarmars, har vært litt i instancer osv så nå når jeg dinger 65 har jeg 126 hitrating, + eventuelle gems(har 3 stk ledige som jeg ikke vet hva jeg skal fylle opp med på head), siden jeg har så mye +hit så lurer jeg på om jeg skal velge 6+str gems, står mellom dem og 6+hit
Bjonski Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Armory siden min: http://armory.wow-europe.com/character-she...onflight&n=Cayn
John Keats Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 jeg er fortsatt i zangarmars, har vært litt i instancer osv så nå når jeg dinger 65 har jeg 126 hitrating, + eventuelle gems(har 3 stk ledige som jeg ikke vet hva jeg skal fylle opp med på head), siden jeg har så mye +hit så lurer jeg på om jeg skal velge 6+str gems, står mellom dem og 6+hit 8756452[/snapback] Gå for hit du. Får mer ut av det enn lusne +6 str
Acurus Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Magtheridon står for fall og da er Hydros neste for oss. Det er det med resistance gear.. Hvor mye bruker/brukte dere når dere tanka han de første gangene? 305+ ubuffa? Hvor mange tanker bruker dere og hvor mye ressitance har de sånn ca? Ser litt mørkt på og skaffe meg alle de primalsa som trengs. Tror resten av tank'ene våre gjør det samme
Bjonski Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Gjør Thrallmar-questene, bli honored og kjøp 2x Grunt's waraxe. Ellers bør du plukke opp +hit-gear så fort som mulig, noe det dessverre ikke er så mye av i HP. Når du kommer til Zangarmarsh/Terokkar blir det bedre. Bog walker's belt (Zangar), Terokkar tablet of precision (Terokkar) og Clefthoof helm (Nagrand) er prima saker. Ikke vær redd for å trappe ned til mail/leather, så lenge det er en god oppgradering mtp +hit. 8756402[/snapback] Finnes det noen bra 2-handed? Jeg liker 2-handed våpen. Skal specce arms hvis det er bra for 2-handed.
DeadbeaT Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 fra Blood Furnace kan du plukke opp warsong howling axe (lvl 61 req) med 70 dps, den var syvende himmel for meg når jeg kom inn og byttet mitt IBS mot den! ellers har du Hellreaver på lvl 60 med 68,8 dps i Ramparts. flotte 2h våpen for en outland starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå