Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du gidder å levle i instancer, så må du gjerne gå resto før 70. Lifebloom får du på 64, så det er jo et helt ok tidspunkt å begynne. Healere før 70 er det langt og lenge mellom, så jeg tror ikke akkurat du kommer til å slite med å få grupper. Men, antageligvis er dette også folk som er dps-speccet, og da blir det gjerne litt ekstra stress for deg når fury-tanken mister aggro. Vil du slippe mye hodepine, venter du til 70.

Lenke til kommentar

Hei har nettop dinget 40 og har tenkt å specce boomking enten no eller innen 2-3lvls.

Noen som vet om noe bra spelldmg gear som jeg rimelig lett kan få tak i?

Tenker at jeg sikkert kan bruke litt cloth siden man får så mye ekstra armor av moonkinformen og at man som regel dreper målet på avstand.

 

Noen som vill linke noe bra gear til en moonkin lvl 40ish?

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Jeg respecca balance på lvl 40. Gikk veldig bra... måtte bruke noen gull på å skaffe gear fra AH riktignok, men ikke så fryktelig mye.. Har nå kommet til lvl 50, og har over 200 spelldamage. Få deg dreamweave-delene, og litt diverse +dmg gear fra AH.

 

 

Her er en link til druiden min. Har ganske greit gear for levelen nå. Kun staff og cloak jeg ikke har fått fra AH (så vidt jeg husker). Cloak og staff-questene kan du fint soloe som druid:D

 

 

Er btw veldig imponert over balance! Hvis Starfire critter, så er mobben stort sett dau på 2 stk SF, hvis ikke så er det SF-root-IS-SF-SF, evt wrath hvis mobben kommer for nærme. Eneste som er litt kjipt er hvis det kommer for mange mobs på meg, men da sliter vel mange andre klasser også... Anbefales hvertfall! Morsommere enn feral imo.

 

Åh, og btw, første tingen jeg gjorde som boomkin (på lvl 41) var å gå å soloe Gorlash i STV (level 43 elite). Det gikk smooth^^

Lenke til kommentar
Jeg respecca balance på lvl 40. Gikk veldig bra... måtte bruke noen gull på å skaffe gear fra AH riktignok, men ikke så fryktelig mye.. Har nå kommet til lvl 50, og har over 200 spelldamage. Få deg dreamweave-delene, og litt diverse +dmg gear fra AH.

 

 

Her er en link til druiden min. Har ganske greit gear for levelen nå. Kun staff og cloak jeg ikke har fått fra AH (så vidt jeg husker). Cloak og staff-questene kan du fint soloe som druid:D

 

 

Er btw veldig imponert over balance! Hvis Starfire critter, så er mobben stort sett dau på 2 stk SF, hvis ikke så er det SF-root-IS-SF-SF, evt wrath hvis mobben kommer for nærme. Eneste som er litt kjipt er hvis det kommer for mange mobs på meg, men da sliter vel mange andre klasser også... Anbefales hvertfall! Morsommere enn feral imo.

 

Åh, og btw, første tingen jeg gjorde som boomkin (på lvl 41) var å gå å soloe Gorlash i STV (level 43 elite). Det gikk smooth^^

 

 

så fint ut det gearet du har, nettop skaffet meg dreamweave delene. ser på den enchanten du har på leggsene( 25spell dmg and 10stamina) må man ikke være lvl 60 for å bruke den?

Lenke til kommentar
Jeg respecca balance på lvl 40. Gikk veldig bra... måtte bruke noen gull på å skaffe gear fra AH riktignok, men ikke så fryktelig mye.. Har nå kommet til lvl 50, og har over 200 spelldamage. Få deg dreamweave-delene, og litt diverse +dmg gear fra AH.

 

 

Her er en link til druiden min. Har ganske greit gear for levelen nå. Kun staff og cloak jeg ikke har fått fra AH (så vidt jeg husker). Cloak og staff-questene kan du fint soloe som druid:D

 

 

Er btw veldig imponert over balance! Hvis Starfire critter, så er mobben stort sett dau på 2 stk SF, hvis ikke så er det SF-root-IS-SF-SF, evt wrath hvis mobben kommer for nærme. Eneste som er litt kjipt er hvis det kommer for mange mobs på meg, men da sliter vel mange andre klasser også... Anbefales hvertfall! Morsommere enn feral imo.

 

Åh, og btw, første tingen jeg gjorde som boomkin (på lvl 41) var å gå å soloe Gorlash i STV (level 43 elite). Det gikk smooth^^

 

 

så fint ut det gearet du har, nettop skaffet meg dreamweave delene. ser på den enchanten du har på leggsene( 25spell dmg and 10stamina) må man ikke være lvl 60 for å bruke den?

 

Kjøpte buksene på AH med en av mainene mine, og kjøpte også spellthread, og la de på buksene. Så sendte jeg buksene til druiden min^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...