Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, sitter med 465 defense, skjønner du. 32 av dem, som kommer fra trinketen min byttes ut mot "Badge of tenacity" så fort som mulig.

i clefthoofgearet har alle druids mye defence, men etterhvert som man får seg tier gear, t5 og t6 sliter faktisk de fleste druids med å nå cap, med mindre dem har trinkets og ringer med masse defence(trinket fra hydross f.eks - masse defence)

Lenke til kommentar

Min druide er nå lvl 61 han har Lw/skinning. Jeg har alle mats til å level LW fra 1-300 klarer, men begynner å lure på om det er lønner seg. Har sett igjen hva jeg kan lage,finner noe men ikke nok til og overbevise meg om at det lønner seg. Er det noe jeg ikke ser eller er det liten vist i å bruke alle mats på å levle LW istede for og bare selge de? Og plukke opp f.eks mining eller herb?

Lenke til kommentar
Min druide er nå lvl 61 han har Lw/skinning. Jeg har alle mats til å level LW fra 1-300 klarer, men begynner å lure på om det er lønner seg. Har sett igjen hva jeg kan lage,finner noe men ikke nok til og overbevise meg om at det lønner seg. Er det noe jeg ikke ser eller er det liten vist i å bruke alle mats på å levle LW istede for og bare selge de? Og plukke opp f.eks mining eller herb?

 

 

Kommer veldig an på hva du skal gjøre, lw til 375 uten noe særlig reputation er et reint helvete og koster mye mer enn det smaker.

 

http://www.blizzardguides.com/wow_leatherworking_guide.html

Lenke til kommentar

Har egentlig samme problemet på min egen druide - er level 61 med 300 skillpoints i leatherworking - tviler på at jeg finner noe poeng i å levle det videre da det i hovedsak er en alt og jeg har allerede 375 skillpoints i leatherworking på en annen karakter.

 

Tanken bak var å få laget noe Elemental Leatherworking-gear, men jeg synes ikke det er verdt bryet å levle 300-375 for tre deler gear og noen eventuelle BoE-patterns med BoP-gear. Sparer heller gullet og tiden og finner noe annet, men jeg vet dog ikke hva jeg skal finne på... Skinning vil jeg dog ha da det er en ikke-sak å farme leather med en resto-shaman.

 

Er forøvrig feral og tenker å bruke mine dager som tank...

Lenke til kommentar
Kommer selvfølgelig an på hvordan gear du har når du starter, om man starter med fullt tier 2 så har man jo +275 healing.

 

Noen som veit om speed enchant funker i feral forms?

Ingen speed enchants utenom pvp setbonusen stacker med travelform. Det samme gjelder catform om du har feral swiftness.

 

Har man full t2 har man somregel epics i andre slots også. Det er en god stund siden nå, men tror man lå på rundt 500 når AQ kom. Enkelte dytta det enda høyere med gimpgear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...