Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig Earthwarden i går etter å ha kjørt en drøss med Stamvault run's for å bli Exalted med CE.

Fikk også ordnet +35agi enchant på den rett etterpå.

Etterpå stod jeg bare utenfor AH i Ogrimmar og fikk da tilbud om å joine en guild som gjør Kara. De skulle sette opp en nr2 Kara gruppe.

Lenke til kommentar
http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...350031500501350

 

Her har du en bra en tenker jeg. Tok den fra en druid i guildet som har over 2400-rating i 2v2.

 

 

Det er litt forskjellige versjoner, jeg personlig går for denne her.

 

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...301031500501320

 

 

Her har du lenger range på cyclone, men det er klart en smakssak. Jeg trives godt med den her, hadde tidligere en som var mer lik den som er linket ovenfor,men synes denne gir litt større muligheter og fleksibilitet til los/pillar-dancing. Dispelling er forøvrig ikke noe stort problem, å legge en lifebloom som blir dispellet gjør heller ikke så mye, ettersom den healer for en del når den blir borte.

Endret av Hachon
Lenke til kommentar
Samt mye dårligere heals.

 

Som sagt, en smakssak. 11/11/39, 13/11/37, 8/11/42, man kan toppe BGs med alle sammen.

 

Joda, det er jeg klar over, men som sagt jeg har prøvd alle og føler meg mer komfortabel med å ha lenger range på cyclones og roots. Men mye av dette kommer også an på hvilke klasser du spiller med og mot.

Lenke til kommentar

Dire Bear Form er en voksen utgave. Den har bedre stats rett og slett.

 

"Shapeshift into dire bear form, increasing melee attack power by 120, armor contribution from items by 400%, and Stamina by 25%. Also protects the caster from Polymorph effects and allows the use of various bear abilities."

 

"Shapeshift into bear form, increasing melee attack power by 30, armor contribution from items by 180%, and Stamina by 25%. Also protects the caster from Polymorph effects and allows the use of various bear abilities."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...