Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Exalted med sha'tar er waste. Skaff deg heller Gladiator's Salvation.

 

Nuvel, Gladiator's Salvation har ikke mana regen i det hele tatt, pluss at exalted med sha'tar kommer godt med når man begynner med TK/SSC.

 

Du klarer deg nok med litt mindre poeng i resto, men da du stort sett bare raider (fått det du trenger i 5-mans osv.) så er det genialt med full resto, du vil glatt ha mer healing done og mindre overhealing enn de med bedre gear enn deg.

 

Omen of Clarity: Bare hvis du kommer til å gidde å stå og denge på alle mulige trash mobs :p

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vel egentlig ett rimelig dumt spørsmål. Er 70 druid, driver nå i balance og storkoser meg med det. Men så kommer det til arena, har rett og slett ikke tid til noe annet enn kara og noen heroics så derfor mye pvp. Men funker balance bra med en spessiell class i 2v2 eller er de gode i noen av de andre? Og hvis ikke så blir jeg resto, men så kommer det dumme spørsmålet. Funker det å skaffe mye honor fort for full gladiator som resto? Må ha det før jeg starter med arena.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vel egentlig ett rimelig dumt spørsmål. Er 70 druid, driver nå i balance og storkoser meg med det. Men så kommer det til arena, har rett og slett ikke tid til noe annet enn kara og noen heroics så derfor mye pvp. Men funker balance bra med en spessiell class i 2v2 eller er de gode i noen av de andre? Og hvis ikke så blir jeg resto, men så kommer det dumme spørsmålet. Funker det å skaffe mye honor fort for full gladiator som resto? Må ha det før jeg starter med arena.

 

Du kan, hvis du har godt gear, specce "restokin"

 

Den speccen har syk manaregen pluss at du kan equippe en feral staff og meelee tilbake masse mana om det trengs. (kan selfølgelig tweakes litt på den etter hvilken klasse du teamer med i arena, rogues har jo godt av 3% hit)

 

Healing er for min del alltid ettertraktet i PvP.

 

Det er sant, healer i pvp er sykt sterkt i en gruppe, men svak for seg selv. Restokin er en specc der du faktisk kan drepe noe selv, samtidig som den healer nesten like bra som X/X/42 speccen.

 

Fikk igjenn druiden min jeg etter 3 måneder med blizzard kundeservice :p Det var nok til å avvenne meg fra WoW.

 

Men skal nok spilles på på TG.

 

Ja, jeg er feral, verdens mest sugne specc i arena. Battlegrounds derimot, fy som det river. Og så er det gøy da :p

 

Link, Charactern ble migrata mens den var hacka, men lurer på om jeg skal ha den på Ravencrest?

Lenke til kommentar

Restokin er et genialt spec, morsomt å spille også.

 

MEN det healer verre enn et restospec. Ingen swiftmend og generelt dårligere (ikke mye, men det merkes godt) hots gjør at man må ta sin forhåndsregler. I tillegg er survivabilityen langt dårligere, så man må velge setups med omhu. Restokin fungerer for eksempel ikke særlig bra med warrior i 2v2 mot noen teams.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Takk for svar, da prøver vi den restokinen.

Vet at healing er poppulært i arena så derfor ville jeg gå resto, men kjedelig å bl pwna av full epix da jeg går som en greene xD Defor lurte jeg. Så denne restokinen funker bra i arena som en healer som kan forsvare seg selv?

 

Du må ha bra gear( + 450 res) for å spille restokin.

 

Restokin mangler "antiburst-healing" som swiftmend og har ikke natural perfection.

Lenke til kommentar

Swift boomkin (restokin, som dere kaller det) er artig i arena i alle fall, spilte det selv tidligere og hadde mye moro med det.

 

Om du er alliance storken, så sleng Quinchy en whisper. Spiller feral druid der ;)

[/quote

 

Hvis du hadde sjekka charactern hadde du funnet ut at jeg er horde :p

 

Slik jeg har forstått det er restokin 34/0/27 (som er den beste, dreamstate <3) mens swift boomkin er 27/0/34 der du har swiftmend, men ikke like offensive abillities og mye dårligere manaregen.

Lenke til kommentar

Jeg har da startet på min Tauren druid igjen og har speccet han resto.

Samlet sammen litt gear.

 

Jeg lurer litt på hva som er vanlig for en lvl 62 druid og ha i bonus healing? Jeg har selv 522 i bonus healing og lurer på om dette holder er godt nok for meg?

 

Link til char: Bonker Hyggelig viss noen kommenterer noen pluss og minus ved min Character :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...