Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer med et enkelt spørsmål her nå..

Jeg specca druiden min til Balance for noen uker siden for å sjekke det ut, syns det var ganske morsomt med det..

Men etter hvert begynte jeg å tenkte over hva som er best til questing?!

 

Er det Balance, Feral eller Resto specc?

 

Men det går fint å queste med balance også. Lvlet til 58 som feral og det gikk kjapt og nesten uten noe nedetid, men ble litt lei og speccet balance og har spilt det til snart 62. Overraskende moro, mobs går ned kjapt(critter ofte over 2k, rekorden så langt er 2723) og jeg kan drepe veldig mange mobs før jeg går oom, til tross for et ganske lite manapool i forhold til andre castere på min lvl. Har knapt nok brukt healingspells heller siden respeccen.

 

Så om du likte balance så er det i hvert fall null problem å queste med, selv om feral kanskje er best.

Lenke til kommentar
Kommer med et enkelt spørsmål her nå..

Jeg specca druiden min til Balance for noen uker siden for å sjekke det ut, syns det var ganske morsomt med det..

Men etter hvert begynte jeg å tenkte over hva som er best til questing?!

 

Er det Balance, Feral eller Resto specc?

 

Men det går fint å queste med balance også. Lvlet til 58 som feral og det gikk kjapt og nesten uten noe nedetid, men ble litt lei og speccet balance og har spilt det til snart 62. Overraskende moro, mobs går ned kjapt(critter ofte over 2k, rekorden så langt er 2723) og jeg kan drepe veldig mange mobs før jeg går oom, til tross for et ganske lite manapool i forhold til andre castere på min lvl. Har knapt nok brukt healingspells heller siden respeccen.

 

Så om du likte balance så er det i hvert fall null problem å queste med, selv om feral kanskje er best.

Takker San_Lopez og PSV for svar :) Tror jeg speccer feral nå med noen points i resto ;)

Lenke til kommentar

Da var jeg lvl 70 med balancen min, og skal kjøre arena. Har hørt fra en kamerat at en mage og en balance druid kan pwne i are 2v2. Jeg skal ikke respecce fra balance siden insane dps, men er mage det beste og gå arena med? Pluss kan noen av dere si meg en formel for og pwne pvp med balance eller sende en link til video? Trenger noen tips til det. Og kan noen sende meg ett talent tre for det optimale pvp?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...