Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en feral druid på level 40, som jeg rett og slett ikke orker å spille feral på mer, og skal respecce til balance. Noen som kan sette opp en greit talentoppsett til lvl 40 for meg? Vet liksom ikke helt hvilke talents jeg må ha, og hvilke jeg må unngå...

Noe poeng med imp moonfire f.eks? Kommer jeg til å bruke den... osv.

 

I tillegg, hva slags stats bør jeg gå for på gear jeg kjøper, hvis vi ser bort fra spelldamage... Stamina og int, eller spirit og int? Har en lvl 375 tailor alt om det hjelper^^

 

 

Takker for andre tips og triks som noen måtte komme med i forbindelse med levling av balance!

Lenke til kommentar

Det digge med restodruid er høy manaeffektivitet via hots, swiftmend og NS+HT for svære heals om det skulle være behov for, heal fra LB selv om den blir dispellet, samt det at man kan starte i catform og fise rundt i travelform om folk prøver å banke deg. Med gladiator-settet for honor tar det ikke lange tiden å ha +15% ekstra fart, så da zipper man rundt og hotter alt.

Lenke til kommentar

Har akkurat respeccet fra feral til balance, gjorde det på lvl 60 da jeg hadde samlet alt gear jeg trengte til det. Og må si at jeg ikke angrer i det hele tatt. Trodde det ville ta lenger tid, men tvert imot det tar ca like lang tid kanskje fortere, eneste minus en å drikke, men 30sek er vel ikke så veldig mye?

Fantastisk gøy å løpe rundt i boomkin og pwne mob etter mob, og er fantastisk i pvp også. Tåler mye og har god dps.

 

Så hvis noen vurderer og respecce så andbefaler jeg det på det sterkeste, skikkelig moro pluss en veldig bra class hvis man bruker entligating roots moonfire wrath starfire og insect swarm for det det er verdt.

Lenke til kommentar
Har akkurat respeccet fra feral til balance, gjorde det på lvl 60 da jeg hadde samlet alt gear jeg trengte til det. Og må si at jeg ikke angrer i det hele tatt. Trodde det ville ta lenger tid, men tvert imot det tar ca like lang tid kanskje fortere, eneste minus en å drikke, men 30sek er vel ikke så veldig mye?

Fantastisk gøy å løpe rundt i boomkin og pwne mob etter mob, og er fantastisk i pvp også. Tåler mye og har god dps.

 

Så hvis noen vurderer og respecce så andbefaler jeg det på det sterkeste, skikkelig moro pluss en veldig bra class hvis man bruker entligating roots moonfire wrath starfire og insect swarm for det det er verdt.

 

Var balance specc en stund jeg også, syns det vart ganske dårlig etter hvert! Vart rett og slett lei til slutt!

Lenke til kommentar
Var balance specc en stund jeg også, syns det vart ganske dårlig etter hvert! Vart rett og slett lei til slutt!

 

Hva var det som var så dårlig? Så fremt man har mana igjen er det omtrent ingen som gjør mer dmg over tid (gitt likt gear selvfølgelig). Gjør selv omtrent samme dmg som alle de jeg har gjort heroics med. Var en mage jeg var i gruppe med for et par dager siden som gjorde litt mer dmg enn meg (jeg hadde 29% av all dmg og han hadde 30%) i SH heroic, men hadde hadde 150 mer +spell dmg enn meg, så det var vel egentlig forventet :)

 

Det er mange som er skeptiske til balance, men jeg synes det funker veldig bra (mangler noe særlig cc, men har jo combat ress, healing og diverse i stedet for).

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Var balance specc en stund jeg også, syns det vart ganske dårlig etter hvert! Vart rett og slett lei til slutt!

 

Hva var det som var så dårlig? Så fremt man har mana igjen er det omtrent ingen som gjør mer dmg over tid (gitt likt gear selvfølgelig). Gjør selv omtrent samme dmg som alle de jeg har gjort heroics med. Var en mage jeg var i gruppe med for et par dager siden som gjorde litt mer dmg enn meg (jeg hadde 29% av all dmg og han hadde 30%) i SH heroic, men hadde hadde 150 mer +spell dmg enn meg, så det var vel egentlig forventet :)

 

Det er mange som er skeptiske til balance, men jeg synes det funker veldig bra (mangler noe særlig cc, men har jo combat ress, healing og diverse i stedet for).

 

Syns det ikke ble helt det jeg trodde de var, og at det tok for lang tid til jeg tok mobbs... Men de kan hende det var fordi jeg ikke gjorde det helt riktig... =/

Lenke til kommentar

Jeg hadde crap helt til 60 siden jeg måtte droppe alle feral gear som kom, men da jeg fikk så og si fullt spellcasting gear og litt over 5k mana funker det veldig bra. Men vet ikke om jeg skal være det på 70 eller ikke, skal gå mye arena og der er resto veldig ettertraktet så blir balance eller resto:P spørs på partner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...