Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv balance-speccet nå (48/0/13) og det funker ganske bra til PvE i hvert fall. Har fått grupper ganske lett pre-70, så nå er det bare å se hvor mange jeg får etter 70 heh. Etter min erfaring i hvert fall så gjør balance svært bra nukedmg. Har sett dette i PvE og i f.eks. AV der jeg som oftest er på top3 på dmg listen. Funker foreløpig dårlig i andre BG's da gearet mitt ikke er spesielt bra.

 

Balance er dog moro i solo-PvE, dreper mobs raskt og har relativt liten downtime. Spilte resto i raids pre-BC (nettopp begynt å spille litt igjen etter over 2 år :p) og det var dørgande kjedelig heh. Å spille mage med grei armor, mulighet for healing og combat ress er hakket mer moro ;)

Lenke til kommentar

Har en feral druid alt, lvl 30. Har mistet motivasjonen til å levle den videre, feral er ufattelig kjedelig. Derfor lurer jeg på, er balance brukbart til levling, eller er det så tregt at det er bedre å pine seg gjennom 40 levler som feral på rested xp? Har mage med 375 tailoring så kan enkelt skifte ut feral gearet.

Lenke til kommentar
Har en feral druid alt, lvl 30. Har mistet motivasjonen til å levle den videre, feral er ufattelig kjedelig. Derfor lurer jeg på, er balance brukbart til levling, eller er det så tregt at det er bedre å pine seg gjennom 40 levler som feral på rested xp? Har mage med 375 tailoring så kan enkelt skifte ut feral gearet.

 

Lvl'et selv med balance fra 60-70 og det tok ikke særlig lang tid. Mobs går ned kjapt og man trenger ikke drikke så veldig ofte.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på gearet, som alt annet. Selv hadde jeg Staff of Jordan med +40dmg og Red mageweave-bukser med mystic spellthread, samt en del annet +dmg-rask. Manaen er ikke så voldsomt problematisk, hold deg til SF, Roots rank1 og IS så langt det lar seg gjøre. Kjøp inn noen billige manaoils og mp5-mat, samt en staff med mye spirit (til innervate-macro), så trenger du ikke så drikke særlig mye.

Lenke til kommentar

Lurer på et par ting angående 29 twink (feral)...F.eks. enchanten Crusader har "chance on hit"-ting. Men vil en druid i catform da få denne "chance on hit"-tingen veldig ofte fordi de slår så fort eller hvordan vil det fungere? Og hva er den beste enchanten for Druid 29 feral?

 

En annen ting generelt. Påvirker DPS'n til en mace dps'n til Duid'n i catform? Eller kan en mace ha 5 dps på lvl 70 og allikevel ha god dps i catform?

Lenke til kommentar
Men nå kan u vel forvandle deg til travelform rett fra boomkin?

Det kunne man før også, å shifte ut av forms gir ikke global cooldown. Forskjellen er at istedet for en macro som vil ta deg til casterform først, gjør spillet det automatisk.

 

Hovedproblemet her var at spillet quet opp å skifte ut av forms, slik at selv om man trykket på shapeshift ikonet mens global cooldown var i effekt, ville du skifte ut av formen etter gloobal cooldown var over. Dette skapte mengder med frustrasjon da du ofte spammet knapper under stun o.l. og dermed endte opp med å skifte rett ut av bear eller cat, og i beste tilfellet mista du den manaen.

Lenke til kommentar

Såh, jeg er blitt lvl70 og har så vidt begynt å gjøre Kara. Etter å ha skaffet meg det beste healing gearet jeg kunne i fra normal instances så levlet jeg LW til 375. Det jeg da lurer på er om Windhawk settet er verdt å bruke penger/tid på å skaffe seg som resto druid? Har diskutert det med mange, noen sier at oppgraderingen ikke er så bra at det er vits i å skaffe seg, andre sier at settet bare er for boomkins mens andre igjen sier at det er en fin oppgradering for resto druids.

 

Jeg vil ikke bruke 1000G+ på et set jeg er usikker på om jeg vil få bruk for så jeg spør litt rundt. Hva mener folket?

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Såh, jeg er blitt lvl70 og har så vidt begynt å gjøre Kara. Etter å ha skaffet meg det beste healing gearet jeg kunne i fra normal instances så levlet jeg LW til 375. Det jeg da lurer på er om Windhawk settet er verdt å bruke penger/tid på å skaffe seg som resto druid? Har diskutert det med mange, noen sier at oppgraderingen ikke er så bra at det er vits i å skaffe seg, andre sier at settet bare er for boomkins mens andre igjen sier at det er en fin oppgradering for resto druids.

 

Jeg vil ikke bruke 1000G+ på et set jeg er usikker på om jeg vil få bruk for så jeg spør litt rundt. Hva mener folket?

 

Det som dropper i kara er generelt bedre...

 

Jeg fikk laget noen random boe deler når jeg ble 70, disse ble fort byttet ut i kara

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...