Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, du har i hvertfall 1 annen som skal være Druid :thumbup:

 

Har spilt og lest mye på Druid, og det er nok den classen som krever mest "planlegging" før pvp. De fleste sier at en Druid er lett å slå, men hvis du virkelig kan å bruke den og bruker spells/shapeshifting for hva det er verdt blir faktisk Druid en av de bedre PvP classene. Og i group PvP, f.eks. battlegrounds tror jeg Druid vil bli en viktig brikke i kampen.

 

Anbefaler deg å lese på US Druid forumet på alle taktikkene som ligger ute angående å slå andre classer. Bare noe så basic som å ta "hibernate" på dyret til en hunter, ta å roote hunteren for så å gå midt mellom ranged/melee range for så å nuke litt eller ta shapeshift rett før en mage prøver å gjøre deg om til en sau er ting som de fleste "nybegynnere" ikke vet/tenker over.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Druids fungerer fint som main-healer i alle instancer, med restoration spec.

 

I pvp har egentlig druids ganske gode, vi er ikke flinke til å drepe folk fort, men har en utrolig overlevelses-evne vist du tørr bruke alle skillene vi har.

 

Nå er det jo også lettere å lvl'e en char opp til 60 enn det var i min tid, for etter druid-fixingen som kom for noen patcher siden, har vi grei DPS i cat-form.

Lenke til kommentar

har druid lvl 40 no, må si den tar at jeg eiger i pvp og ivertfall i pve, i pvp har jeg enda ikke tapt mot en annen class i samme lvl vi jeg har fult mana og liv når kampen begynner, jeg er full feral build,

og har veldig bra gear :)

 

har mange andre lvls, men liker druid best, (andre jeg har: priest shadow 52, warlock des 42, mage frost 41, shaman lvl 26 elem, rogue lvl 26, og noen mindre lvls) o

 

 

druid er vel den class som kan overleve lengst i kamp vis man kan spille classen, dem vil nesten aldri dø :cool:

Lenke til kommentar

På en MC tur for noen måneder siden droppa hele Cenarion. Nuff said.

 

Jeg PvP'r lite, spiller bare litt AB og WSG for å opprettholde seargent ranken. Syns da ikke det er for ille, sålenge du har med en ålreit gruppe så blir det meste lett. Med en grei bunke +healing funker det lett å heale i pvp, rejuv som ticker over 330, og rank3 HT som healer ~500 for 108 mana. NS er kickass for pvp, redder deg fra lame mages med ToeP / cham / AP og oneshotter mye.

 

Feral blir ikke no heftig før du får epics(HoBF, malfurions, dark heart...) men det er såklart en betydelig DPS økning. Med OoC proc og lykkecrits med ravage kan du ha en sinnsvak burstdamage.

 

Skal du gå feral ville jeg valgt en OoC / LotP build. Hybrid build er bare gimp overalt. Ikke kjør balance, det er en joke.

 

Og ikke glem: Noggenfogger er for nubs. Er druid selv men syns blizz burde nerfe det.

Lenke til kommentar

Jeg er druid.

Egenskaper:

I BG er de konger, løper med flagget i shapeshift /fortere frem.

I pvp eier vi ikke, men vi overlever utrolig lenge, en gang måtte vi gi oss pga kampen varte i over 1 time. Roote, heale, shape skifte og løpe ,få mer mana, drikke mana, heale løpe, uendelig kamp om druiden er forbredt og har noen potions i lomma.

I en gruppe som ikke har tank eller tanken dør kan druiden dobble armoren og tanke, ikke verdens beste tank men trekker agro og har man healer da er gruppen reddet i de fleste tilfeller.

Man kan løpe 40% fortere 10 lvl før man får mount

svømme fortere fra lvl 18?

Puste uendelig under vann

stealth mode som katt.

root fienden og løp fra dem om man ikke vinner.( spillere under 40 og alle dyr/monstre)

Starfire reddet meg mer en en gang, for å vinne en kamp med 1 fiende kan man moonfiere target helt til den dør, men da har man 0 mana igjen .

Jeg har noen bilder her ute med min druid som dreper 48 fugler som lvl 33 og dreper 50 elite drage som lvl 47 osv.

DVs at druid er ikke alltid en svak klasse om man har en fiende .

Man må lære seg druid, mange knep og triks.

For å ta ut dragene med elite+4 lvl høyere må man zzz dem mens man healer seg, slå til mana er ute så zzz dem mens man drikker, lang tid men det går.

Grunnen til at mange ikke klarer det er at de angriper til de dør uten å trekke seg unna og spille riktig.

Endret av War
Lenke til kommentar
Min erfaring med druid er at dei kan vera gode i solo pvp, men at dei får gjort lite i mass pvp.

5634537[/snapback]

 

Vel... jeg pleide å ligge på 1-3 plass på KB og HKs når jeg spilte AB i to uker (guilden ble midlertidig oppløst så jeg respeccet balance og hadde det litt morro :p). Fikk rundt 150 honor per kill, så det er ikke snakk om å merke alle med moonfire for mange HKs heller.

 

Funker også veldig godt med 6.4k armor og caster mot warriors og rogues ;)

Lenke til kommentar
Starta nettopp en druid. Noen som kan anbefale et feral build?

5631765[/snapback]

 

Feral er bra i pvp, men når du kommer til lvl 60 og skal drive i instance, kreves det hvertfall på min server at du går restoration så du kan heale bra.

 

Balanced er også ganske bra, med moonkin form.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Druid er ikke så veldig gøy å være pga "omfg go resto specc you healbot"

Druid gjør en super job some tank og DPS

>.<

5635504[/snapback]

 

De gjør en grei jobb, men det er kun i Resto spec de kan måle seg / overgå andre klasser.

 

Rogue/DPS Warrior > Feral

 

Warrior Tank > Feral

 

Balance? Vekk med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...